Bij mij heeft hij helaas een ongeluk gehad met de sulky (achter over geslagen)
Hij stond toen 3 weken in utrecht en had gezworen nooit meer te gaan mennen. Maar ja wanneer je je pony toch aan de LL laat werken met oogkleppen en hij zo enthousiast was, maakte hij mij hierdoor ook weer enthousiast. Nu zijn we weer aan de slag met het oefenen zonder de kar en het opnieuw beleren.
Tips zijn altijd welkom, maar aub wel netjes en aardig

Ik zou ook graag een tip willen hebben hoe ik de strengen hoger kan krijgen, zag dat mensen dat met een houte balkje doen, maar hoe?
Het gaat nu allemaal zo goed dat ik een nieuwe sulky heb aangeschaft van het merk dutch.
Hij vind het geluid van de banden op steen totaal niet eng. Ook de strengen mogen tegen zijn achterbenen komen. Hij is erg enthousiast en dat is erg fijn om mee te werken. Binnenkort ga ik de cursus doen voor het halen van mijn ruiterbewijs en krijg ik hulp van dezelfde persoon als de wagen aan te pas komt.

Tijdje vaker longeren en de stemhulpen weer even oefenen.

Daarna in het tuig erachter lopen (voor de foto even er naast waardoor de lijnen bogen laten zien)

Drafje gaat ook goed!

Braaf diertje!

Rivaldo trekt nu 2/3 keer in de week de banden en dit gaat super goed.
(hier zit de buitensingel niet over de strengen en de passandjes niet vast, foei
)
Lijkt erg op mijn kudde. Jammer dat je zo ver weg woont. Anders had je hem zo keer in het dubbelspan kunnen zetten

)