Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debo schreef:Ik doe dit omdat ik niet bergepen word.. daar baal ik behoorlijk van.. Ik sanp niet dat de mensen mij zien als "het kwaad" daarom... Ik wil gewoon gezellig op dit forum kunnen praten zonder elke keer ruzie te krijgen.. thats all
Debo schreef:Ik doe dit omdat ik niet bergepen word.. daar baal ik behoorlijk van.. Ik sanp niet dat de mensen mij zien als "het kwaad" daarom... Ik wil gewoon gezellig op dit forum kunnen praten zonder elke keer ruzie te krijgen.. thats all
Debo schreef:kijk nuv heeft blijkbaar een enorm probleem met mij en verzint het een na het ander om mij de gond in te booren erg jammer.. maarja als ze dat zo denk kan ik zo lief en aardig doen als ik wil maar ze zal me nooit mogen dus daar ga ik ook geen aandacht aan besteden..
verder bedankt voor jullie berichtjes.. Ik zeg ook vaak zat dat ik het leuk vind voor een ander dat het allemaal lukt en goed gaat .. mischien niet vaak genoeg in jullie ogen.. Ik zal eens kijken of ik dat wat vaker kan doen..
Als ry wat geflikt heeft zet ik dat ook op t forum .. alleen leest niemand dat of alleen de mensen die mij graag de grond in zien gaan,.. en dan jahoor komt het commentaar weer....
pongo schreef:deze site is toch gemaakt zodat je elkaar tips kan geven?? nou als niemand mij er mee wil helpen dan niet maar ik ga het toch proberen te leren straks met of zonder hulp en iedereen heeft het er hier over dat het fout kan gaan enzow dus vandaar die opmerking