Ze kon dus al stijgeren en nu geeft ze der nog een bok achteraan!!
Echt heel cool is dat!!
Zal binnekort wel proberen een foto te maken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odis schreef:Dan gaat het paard steigeren en terwijl hij op z'm achterbenen staat, zet hij af en bokt in de lucht. dus 4 benen in de lucht.
Als ik het goed heb hoor
Debo schreef:Ach mensen wat kan mij het nou schelen wat jullie van mij denken...
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet 1 dingetje meer voor mezelf kan houden.... Beetje banketstaaflig niet... Ach en ze komen eer vanzelf achter dat t stom is om te leren als ze een mep van die achterbenen te pakken hebben... hier moet je dus wel goed weten waar je mee bezig bent... Maar ind ik zeg niets meer en foto's van ry die zijn kunsten vertoond ook niet nee... vind het erg jammer dat alles "gejat"word...
Sjuimpje"]
[quote="Debo schreef:Ach mensen wat kan mij het nou schelen wat jullie van mij denken...
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet 1 dingetje meer voor mezelf kan houden.... Beetje banketstaaflig niet... Ach en ze komen eer vanzelf achter dat t stom is om te leren als ze een mep van die achterbenen te pakken hebben... hier moet je dus wel goed weten waar je mee bezig bent... Maar ind ik zeg niets meer en foto's van ry die zijn kunsten vertoond ook niet nee... vind het erg jammer dat alles "gejat"word...
Naisven schreef:Dat was ook gelijk mijn eerste gedachte toen ik las dat je volgens Debo niet zomaar even snel zo'n kunstje er in kan proppen.Debo, leer eens om niet van die lange tenen te hebben, tenslotte begon Rydar ook te piafferen binnen een week nadat je het van Jo gezien had en op Guusje gedaan had...