Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieke schreef:geduld, je hebt hem pas een paar dagen!
Het komt nog wel, zoals je zelf zegt is hij nog een beetje verlegen, het komt echt nog wel als hij langer bij je is en meer aan je gewent is.
celinde schreef:Ja zet hem midden in de bak en dan als hij niet oplet ren je heel hard naar hem toe (STAMPEN!!!), doet hij niets en rent hij niet van je weg dan pak je het halstertouw en zwaai je ermeee rond (ABSOLUUT NIET SLAAN!). Dan doen ze het dus wel, als hij lekker aan het rennen is dan laat je hem lekker lopen, hij moet met zijn oren naar jou toe zijn gericht. Doet hij dat niet dan stamp je ff of sla met het halstertouw op de grond. Dan kan je hem laten omdraaien door ineens voor hem de staan en dan zit hij op de andere hand (maak hem allert, hij moet op jou letten).
Saar schreef:Lijkt me een beetje heftig om dat te doen met een pony die je pas een paar dagen hebt![]()
Ik heb iemand dit tijdens een demonstratie eens zien doen met een pony. Die pony raakte helemaal overstuur en is er nu nog niet over heen.
Volgens mij moet je Mexx gewoon nog een paar dagen de tijd geven om aan je te wennen. Je hebt hem pas, je bent (hoe vervelend het ook is) gewoon nog een vreemde voor hem.
Debo schreef:ja ik kan hem wel aaien en vast pakken , kriebelen enzo.. maar hij komt niet ff buurten als ik daar zit...
Debo schreef:Bedankt voor de mensen met goede tips, maar doe t wel op mijn eigen manier aangezien de mensen hier het er weer eens niet mee een zijn...