Ik doe trouwens Parelli. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik doe trouwens Parelli. 
dorientjuh schreef:Sorry als dit een onduidelijke titel is maar ik wist niets anders. Ik vraag me af op welke hoogte, dus van jou, je paard moet stoppen en meelopen enzovoorts. Dus moet een paard, wanneer hij met jou mee loopt, en jij stopt, stoppen met zijn neus bij jouw schouder of bijvoorbeeld met zijn schouder bij jouw schouder? Ik hoop dat jullie het nog snappen.Ik doe trouwens Parelli.
Wendy schreef:Niet helemaal mee eens.
Eerst met de neus niet voorbij de schouder, later heb ik liever een positie waarbij ik wel de leiding heb, maar naast de schouder sta.

Echter in het land ofzo en de ander paarden lopen te vliegen en gek doen, dan gaat ze voor me staan en durft ook gerust een paard aan te vliegen dat te dicht onze kant op komt. Citaat:Maar wanneer zij echter naar stilstand moest vanuit draf, dan deed ze heel erg haar best, maar haar logge tinkerlijf werkte nog niet zo snel dat het haar lukte om achter mij te blijven.
dorientjuh schreef:Ja ik vond ook al dat ik haar hiervoor niet zou moeten straffen. Dus een betere oplossing zou dan zijn: draf, stap, halt?
dorientjuh schreef:Ja ik vond ook al dat ik haar hiervoor niet zou moeten straffen. Dus een betere oplossing zou dan zijn: draf, stap, halt?