Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en ik me op de pony kan concentreren.avaluna schreef:Ik men, enkelspan, ook bijna altijd alleen, omdat ik anders bijna nooit kan mennen.
...
MLoeser schreef:ik zet even een stipje, ik heb meestal als ik weg ga met mennen nl geen groom mee, nooit een probleem geweest. Ben wel benieuwd naar de mening van bokkers, wou eigenlijk net een topic starten
.
)
; zijn er mensen die met helm mennen?

suleilitha schreef:Hier gaat niemand alleen van het erf af en wel om het volgende: Stel dat er iets gebeurt en je moet het paard losmaken van de kar, bijvoorbeeld door een plons in een sloot, dat red je nooit in je eentje en al zou je dan een jonge groom van een jaar of veertien bij je hebben, dat kan al een heel groot verschil maken.
Het gaat mij niet om het gedrag in het verkeer en om een paard dat vastgehouden zou moeten worden bij stoplichten etc, maar juist voor het geval er een ongeval mocht plaatsvinden, die kun je ook door andere weggebruikers krijgen.
Pluttersput schreef:Ik bedoelde het niet kwaad hoor, t was gewoon een vraag en een eventuele optie