Ik heb de maker wel gevraagd er nog een paar kleine dingen uit te knippen, maar ik kon gewoon niet meer wachten om hem hier te laten zien! Gemaakt door www.rocketscience.nlhttp://www.youtube.com/watch?v=RFuztsghPdk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb de maker wel gevraagd er nog een paar kleine dingen uit te knippen, maar ik kon gewoon niet meer wachten om hem hier te laten zien! Gemaakt door www.rocketscience.nl
Ik heb het grootste gedeelte aan de hand wel in het wit gedaan, en dan is het best een beetje spannend om op blote voeten een paard achter je aan te laten rennen, hoe zorgvuldig hij ook is, een misstap is zo gemaakt
, ziet er echt heel mooi en vriendelijk uit! Jullie band is duidelijk heel sterk! mooi hoor!
Zat wel erg te focussen op jouw blote voetjes en zijn grote hoeven
Compliment in het water
Wat ik me afvroeg, beloon je hem elke keer hij een oefening doet, of likt hij maar wat aan je hand?

Tuurlijk kan hij schrikken of lomp doen, maar ik ken mijn paard en weet dat hij zo op mij gefocust is dat hij daarbij mij zo goed als zeker nooit zal raken. En het is heus niet zo dat ik dagelijks op blote voeten rond mijn paard wandel, maar in deze setting hoorde de blote voeten er gewoon bij
Echt een prachtige film, mijn ouders hebben ook even meegekeken en die vonden het ook een superfilmpje
) maar het is al super dat jullie zo ver gekomen zijn!