Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:De level pakketten zoals we die kenden zijn idd niet meer te koop. Nu is het de bedoeling dat je de succes series koopt en de patterns en met behulp van savvyclub de gaten opvult die erin zitten. De level pakketten zoals we die vroeger kenden zouden op de savvyclub website komen te staan vanaf januari.
maar heb er wel voor moeten bloeden in de portemonee.
L&H en success series heb ik ook dus ik vermaak me wel. 

, dan wil je meer meer méér info!
En ik vind het zijn geld allemaal dubbel en dik waard

willeke_nijs schreef:Ja ik ben ook begonnen met de gewone level pakketten en wilde ook steeds meer informatie, en ben zo op zoek gegaan naar meer en meer en uiteindelijk koop je't toch allemaalEn ik vind het zijn geld allemaal dubbel en dik waard
Cassidy schreef:Ik heb begrepen van mensen die bij Eddy een cursus hebben gevolgd, dat, als je voldoende mensen bij elkaar kunt krijgen, er wel een mogelijkheid om een cursus elders in het land te organiseren.

caspara schreef:Oke, bedankt. Dat is wat ik wilde weten. COmpleet pakket met DVD's heb ik nog niet gevonden maar wel de oudere versie met video. Nu kijken of ik nog een videorecorder op zolder heb hihi!
Cassidy schreef:Hebben ze me niet verteld. Maar daar kun je snel genoeg achter komen als je Eddy zelf benaderd?

callippo schreef:Valt mee hoor, is niet (veel) duurder dan les op Eddy's locatie. Alleen moet je genoeg mensen bij elkaar krijgen, dat is eerder een probleem...