[AR] jongste menner????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

newton

jongste menner????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:52

Mijn zoontje heeft is helemaal besmet met het paardenvirus en heeft na lang zeuren dan nu eindelijk zijn eigen pony's.
Dit voorjaar heeft mijn zoontje (5,5jr, in januari 6) zijn eigen pony;s gekregen, we waren op zoek naar eentje maar kwamen met een compleet span weer thuis.
Per toeval liepen we tegen deze pony;s aan en was wel benieuwd wat jullie er van vonden en of er nog meer van die jonge mensjes zijn die er niet op maar achter zitten.
De pony;s zijn 3 en 5 jaar en toen we ze kregen in maart dit jaar kende alleen de 5 jarige wat. de 3 jarige hebben we deze zomer alles zelf geleerd en ook die kan nu in het enkel en 2 span en tevens ook onder het zadel.
Uiteraard is dit allemaal onder begeleiding van ons gebeurt en rijd mijn zoontje ook nooit zonder begeleiding al is dat natuurlijk niet stoer als er iemand naast loopt op de foto.
De gestippelde pony is van mijn vriendin nu (vroeger van ons geweest) en die hebben we ook maar voor het karretje gespannen toen deze vakantie hield bij ons in de weide.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog meer van die jonge mensjes rondlopen die er niet op maar achter zitten.
Ook commentaar is welkom maar lees wel goed dat dit alles onder begeleiding van ons gebeurt en er alleen voor de foto niemand naast staat/loopt.

HorseTopShop

Re: jongste menner????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:55

newton schreef:
Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog meer van die jonge mensjes rondlopen die er niet op maar achter zitten.

Vanaf dat ik begon met lezen tot het einde kwam er maar 1 woord in mij op. GEWELDIG!!!
Dit vindt ik nou echt prachtig om te zien Haha!
En commentaar: Nee heb ik niet. Dit is gewoon heerlijk om te zien Haha!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 04:49

Super dat hij het zo leuk vindt. Je kan nooit jong genoeg beginnen.

Alleen tipje: mijn zoon is 13 en ment ook, maar mag van mij absoluut niet zonder cap mennen. Gewoon voor de zekerheid. Het is bij ons op de club trouwens ook verplicht voor jong en oud: mennen met cap op.

newton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 08:31

Ok inderdaad goede tip!!!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:34

Wat een ontzettend leuk stel! Ziet er echt leuk uit hoor! Ik zou idd ook gaan voor de cap. Maar echt ontzettend leuk Lachen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:34

Als hij inderdaad altijd begeleid wordt, is het hardstikke leuk! Mennen is fantastisch toch? Ik was ook nog maar een jaar of zeven toen ik met pa ernaast aan de leidsels zat, heb er altijd van genoten.

Ik heb het in een ander topic al gezegd, maar ik vind het bonte span supermooi.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:37

Geweldig, wat een stoere vent zo op de bok zeg!
Heerlijk lijkt me dat als je zo met je kinderen bezig kunt zijn.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:41

GEWELDIG! wat een leuk stel zo...

Mijn zoontje (3) vind paarden en pony's ook helemaal geweldig. Maar het valt mij de laatste tijd er op dat hij een paard/pony met een kar/sulky erachter vele malen interessanter vind hahahaha...
Ik ben dus benieuwd of hij straks als onze Baxter is beleerd op de kar kruipt... we zullen het zien...

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:05

Super om te zien. Trouwens ook een span pony's waar menige volwassene jaloers op zou kunnen zijn.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 11:08

Wat leeeeeukk! *LOL* Echt lief om te zien;
zo'n stoer ventje nu al op de bok! Die
zien we later nog wel terug in de mensport Lachen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:07

Een 2e Ijsbrand Chardon misschien Haha!
Ziet er wel super leuk uit.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:13

Leuke foto's hoor! Leuk, jonge kinderen die ook mennen.

Ik geef ook zo'n jonge fanatiekeling les:
[AR-ITP] Jimmy's eerste keer mennen

Mijn buurmeisje (nu 7) rijd en ment mijn pony's ook al 2 jaar. Brenda (Trendylover hier op bokt, 12) heeft zondag haar wedstrijd debuut met mijn Trendy, sinds dat Trendy een keer of 5 voor de wagen gelopen heeft heeft ze haar over genomen en het gaat super.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:15

Gosh, wat enorm lief Lachen
Vooral stoer eigenlijk!!

Idd wel cap op, maar whoo, ik vind het echt heel stoer om te zien Haha!

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 13:41

Leuk zo een mennertje bezig te zien, en zoals je ziet is hij er mee begaan en misschien een groot talent voor de toekomst ...overigens ook een schitterend 2- span-paardjes.....kortom super gaaf om te zien het hele stel.. Pling

newton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 14:09

Ja die cap was wel een hele goeie tip, heb hem gewoon hangen maar er nooit bij stil gestaan dat ik die wel eens op kon zetten.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:11

Wat een mooi span zeg! Geweldig ook hoe trots je ventje op de bok zit OK dan!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:17

Wat geweldig zeg! Stoer van hem, en dat hij nu al zo fanatiek is! Daar gaan we nog meer van horen Haha!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:19

Wat geweldig!
Prachtig span, trouwens!

Onze dochter (4) heeft ook wel eens de leidsels in handen, maar dan zit ik er wel naast Haha!, dus dan ment ze niet echt, natuurlijk (in ons geval trouwens ook alleen maar bij het enkelspan).
Zij mag wel alleen met helm op, mee en zelf men ik sinds kort ook met helm en het went echt Knipoog en geeft ons iig toch een beter gevoel.

Heel veel plezier met deze jongste menner, echt super om te zien!

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:23

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 14:24

Wat leuk dat hij ook zo besmet is! Maar net als de anderen, geef hem een cap, is wel zo veilig. Ieder kind (en ook volwassenen) is verplicht met een cap te rijden bij ons, puur voor de veiligheid.

Vind het bonte span erg leuk!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

Geweldig, denk dat we hem inderdaad in de toekomst terug zullen zien in de mensport , en een prachtig span , vooral de bonte ...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:10

Leuk zeg! Ziet er echt super uit! Haha!

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:41

Wou dat ik zo jong begonnen was. Pracht span en menner!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:59

wat een super mooi span!!!! gaaf dattie al zelf kan sturen maar zie liever mee begeleiding op je kar zitten Knipoog

al vind ik hem wel vet stoer Haha!!!!

Hoeftniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:11

newton schreef:
Mijn zoontje heeft is helemaal besmet met het paardenvirus en heeft na lang zeuren dan nu eindelijk zijn eigen pony's.
Dit voorjaar heeft mijn zoontje (5,5jr, in januari 6) zijn eigen pony;s gekregen, we waren op zoek naar eentje maar kwamen met een compleet span weer thuis.
Per toeval liepen we tegen deze pony;s aan en was wel benieuwd wat jullie er van vonden en of er nog meer van die jonge mensjes zijn die er niet op maar achter zitten.
De pony;s zijn 3 en 5 jaar en toen we ze kregen in maart dit jaar kende alleen de 5 jarige wat. de 3 jarige hebben we deze zomer alles zelf geleerd en ook die kan nu in het enkel en 2 span en tevens ook onder het zadel.
Uiteraard is dit allemaal onder begeleiding van ons gebeurt en rijd mijn zoontje ook nooit zonder begeleiding al is dat natuurlijk niet stoer als er iemand naast loopt op de foto.
De gestippelde pony is van mijn vriendin nu (vroeger van ons geweest) en die hebben we ook maar voor het karretje gespannen toen deze vakantie hield bij ons in de weide.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8LJVPIZI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JKA6YA6W.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NICO3WGA.jpg

Ook commentaar is welkom maar lees wel goed dat dit alles onder begeleiding van ons gebeurt en er alleen voor de foto niemand naast staat/loopt.

Ons zoontje van 5 ment ook. We laten hem, voorlopig, alleen enkelspan mennen. Voor de veiligheid hebben we 2 paar leidsels aan de pony bevestigd, 1 voor hem en 1 voor degene die naast hem op de bok zit....zo heeft hij zijn eerste menwedstrijd al gereden hier in de regio!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 06-10-08 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: AUB geen foto's quoten.