Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ze heeft geen barefoot. Lintjuuuh schreef:Ik heb een randolls boomloos zadel en mijn pony heeft weinig schoft en is erg breed (welsh cob). Ik rijd sinds eind november met dit zadel en die haren zitten er pas een paar weken. Kan het zijn dat dit pas een probleem is van de afgelopen maanden en het ervoor wel goed lag?
Gebruik liever je eigen verstand of studeer er even op.Citaat:Een boom moet inderdaad ook passen, daarom was ik zowiezo van plan een goede zadelmaker te laten komen.
Citaat:Toch maar even veel doorzitten de komende dagen.
) die er prima ervaringen mee hebben. Maar (zoals met meerdere zaken) een zadel is zoiets persoonlijks.........

(zeer sarcastische opmerking van mij persoonlijk

mariettek schreef:Dit is een probleem dat ik veel hoor van boomloze zadels. Voorlopig zou ik liever niet gaan rijden, en dan maar heel gauw doorsparen (en proberen het boomloze zadel te verkopen). Succes!
Cowgirl schreef:Ja dat is het ook. Daarom vind ik het ook belangrijk dat je je als eigenaar eens wat meer gaat verdiepen in het passen van zadels zodat je op tijd problemen kunt herkennen/voorkomen en ze kan oplossen.
En wat mij betreft zou niemand zadels mogen verkopen zonder ene gedegen opleiding te hebben gehad.
Dapy schreef:mariettek schreef:Dit is een probleem dat ik veel hoor van boomloze zadels. Voorlopig zou ik liever niet gaan rijden, en dan maar heel gauw doorsparen (en proberen het boomloze zadel te verkopen). Succes!
je kan het zadel toch niet verdelen als het niet goed meer is ?