Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chatgpt geeft steeds wisselende antwoorden haha.
cinniz123 schreef:Lekke band![]()
Wie heeft er bij de pien al eens een lekke band gehad en zelf gefikst?
Gewoon binnenband plakken of is dit echt niet aan te raden en moet er een nieuwe binnenband in?
jeniej schreef:cinniz123 schreef:Lekke band![]()
Wie heeft er bij de pien al eens een lekke band gehad en zelf gefikst?
Gewoon binnenband plakken of is dit echt niet aan te raden en moet er een nieuwe binnenband in?
Ik zou de band denk ik naar een brommer winkel brengen en hem daar laten maken, vermoedelijk lijkt me dat er dan alleen een nieuwe binnenband in moet. Maar zelf (zouden wij) de band er niet af krijgen om die te vervangen. Of eventueel als mogelijk te plakken
cinniz123 schreef:Ik heb geen idee hoe de pien wielen werken.
Van de hca weet ik dat er een borgdop op zit en dat je dan een nieuwe borgdop erop moet zetten.
Bij de pien lijkt het een dop maar geen idee wat eronder zit daarbij zit een rem systeem aanvast dus even eraf is niet zoals hca.
Met banden lepels voor bijv crossmotoren moeten we het er wel af kunnen krijgen maar weet niet of plakken houdt met deze banden.
Zag op fb al een pien te koop staan waar de band eraf draait dus een nieuwe binnenband moet wel de exacte maat zijn.