De boom staat zo te zien ook te kort voor de pony om in de strengen te kunnen staan op de lengte waarop ze nu zijn gezet. Dus die mogen nog wel langer inderdaad.
MaureenJames
Geplaatst: 04-08-25 11:40
Jorex schreef:
De boom staat zo te zien ook te kort voor de pony om in de strengen te kunnen staan op de lengte waarop ze nu zijn gezet. Dus die mogen nog wel langer inderdaad.
Bedoel je de lamoenen? En de strengen dan ook weer langer ?
Jorex
Geplaatst: 04-08-25 11:48
Ja de lamoenen, pony staat nu niet in de strengen want die hangen slap. Dus die hoeven niet perse langer, maar het lamoen moet sowieso langer daarvoor. Verder houd ik ook wat afstand tussen pony en rekje maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik had met mijn oude lamoenen sowieso geen keuze wat dat betreft, stokken waren hier al maximaal in:
Ik kom heel even binnenvallen met een vraag.... Ik kan een fijne sulky overnemen van iemand, maar deze staat al eventjes stil. Nu vraag ik me af waar ik hem even kan laten nalopen door iemand? Ik zit in Gelderland
Sulky kan weinig mis mee gaan als die even stil staat volgens mij. Of heb je misschien een versie met remmen op het oog? Volgens mij is het anders bandjes oppompen en gaan?