Mando schreef:Mooie tijd, denk dat ik kom kijken.
Wij zijn er niet. Het lukt ons niet op tijd in Aduard te zijn.
200 km rijden enkele reis voor ons
Dat wordt voor de tv schreeuwen.
Madness heeft genoeg snoepjes gehad voor twee weken

Wel jammer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martie schreef:Dit is echt een atleet in actie. Mooie foto!
Femke_Tweety schreef:Martie schreef:Dit is echt een atleet in actie. Mooie foto!
Ik maak het nog ietsje anders,
Toonbeeld van happy athlete zelfs wat mij betreft.
Paard lijkt écht blij te worden van zijn werk, is er absoluut goed in, wordt zeer goed (optimaal misschien zelfs) gemanaged en is in zijn vrije tijd gewoon lekker paard op de wei met soortgenoten.
Die hele term haply athlete die in de spring- en dressuursport gebruikt wordt vind ik persoonlijk niet zo wat.
Maar als er 1 paard is dat wat mij betreft wel écht aan de term voldoet, dan is het Madness.
Femke_Tweety schreef:Toonbeeld van happy athlete zelfs wat mij betreft.
Paard lijkt écht blij te worden van zijn werk, is er absoluut goed in, wordt zeer goed (optimaal misschien zelfs) gemanaged en is in zijn vrije tijd gewoon lekker paard op de wei met soortgenoten.
Die hele term haply athlete die in de spring- en dressuursport gebruikt wordt vind ik persoonlijk niet zo wat.
Maar als er 1 paard is dat wat mij betreft wel écht aan de term voldoet, dan is het Madness.
Femke_Tweety schreef:Martie schreef:Dit is echt een atleet in actie. Mooie foto!
Ik maak het nog ietsje anders,
Toonbeeld van happy athlete zelfs wat mij betreft.
cariena1 schreef:Hoop dat mijn dochter opknapt net ziek opgehaald van school zodat we alsnog kunnen kijken woensdag
janouk schreef:cariena1 schreef:Hoop dat mijn dochter opknapt net ziek opgehaald van school zodat we alsnog kunnen kijken woensdag
Beterschap voor je dochter.![]()
Ik hoop dat jullie kunnen gaan en genieten van de paarden. Live is toch altijd het leukste
Elke race heeft zijn eigen kleur bordjes met startnummer. Zo kan je tijdens het losrijden zien welk paard later in welke race start.
Madness heeft bordje paars nummer 1.
Volgens planning zal hij voor de zesde koer s los rijden en kennis maken met de baan / publiek. Andre Bakker, zijn rijder, heeft een witte outfit aan, Madness heeft ook witte accenten aan.
Voor de fans thuis hier de link naar de live koers
https://beslive.nl/draverijen/
Of op YouTube beslive
Koers 8, startnummer 1, paars, 19.25u