Dat is daar heel gewoon hoor . Op Duindigt lopen ze dat niet, met een andere ondergrond en niet van die steil oplopende bochten.
nikkel
Geplaatst: 26-04-25 21:17
Ben benieuwd naar de slijtage van de paarden, op dat soort banen. Het lijkt mij, dat een paard met een heel vlakke actie daar uit de weg kan, zonder dat er vroegtijdige blessures optreden.
Madness is goed uit de koers gekomen. Fit en vrolijk. Geen last van zijn lijf ondanks de geleverde prestatie. Goed gegeten en lekker buiten op de wei zijn matties aan het pesten.
Onze nieuwe gen ook hoor. Hij trainde al heel goed van te voren. Hij start altijd heel snel,, maar hij had nu ook zijn bekende uitspringt weer in de benen en zijn koppie.
Leuk! Ik overweeg om even naar Emmeloord te gaan, een kijkje te nemen en verslag te schrijven voor VN.
janouk
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-25 17:42
JPitty schreef:
Leuk! Ik overweeg om even naar Emmeloord te gaan, een kijkje te nemen en verslag te schrijven voor VN.
Leuk. Je weet de weg op Emmeloord en je kent het team rondom Madness. Je weet ze vast snel te vinden. Ik kijk uit naar je verslag.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 11-05-25 17:44
Komt zeker goed! Er zit wel een wegafsluiting op de route, dus moet wel omrijden, maar dat gaat lukken.
Mocht iemand komende woensdag in Emmeloord een NR-lid in het wild spotten (te herkennen aan een blauw Bokt-jasje en Bokt-shirt) fototoestel om de nek en een wit tasje met paardenopdruk ) dan ben ik dat. Ik bijt of schop niet, en ben altijd in voor een praatje, dus je kunt me gerust aanspreken.