Knap gestart achter de auto. Pech in de eerste bocht, daarna weer goed aangesloten. Madness deed het goed weer de eerste koers na zijn vakantie. Goed klaar voor het seizoen. En hij is niet moe.....dit vindt hij leuk om te doen
Jeetje, in die eerste bocht een aanrijding daar. Dat lijkt me best creepy met die snelheden. Heeft de veroorzaker ook straf ofzo gehad? Of werkt dat niet op die manier bij draverijen?
Het paard springt en breekt uit, daar is niet veel aan te doen helaas. Want het kost Madness veel kracht om het gat weer dicht te lopen. Stoer dat hij in draf bleef en zich niet van de wijs liet brengen
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 12-04-25 21:57
Deze aanrijding was dus simpelweg dikke pech begrijp ik? Maar als er wel een pikeur duidelijk gevaarlijk rijdt en daarmee een aanrijding veroorzaakt, wat zijn daar over het algemeen de sancties voor?
Ik heb net terug gekeken, het ziet er even naar uit brrr,
Merken jullie aan Madness dat hij nu twee coursen niet vooraan heeft kunnen lopen? Nog wel steeds dezelfde drive om te winnen? Het zou zo sneu zijn als hij er door beinvloed wordt.
Ik mag hem in de middag halen gelukkig. Anders had hij mee gekund. Zie je het voor je... een blondje voor de sulky. Dan weet je zeker waar je niet op moet wedden.
janouk
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-25 07:25
Mando schreef:
Ik mag hem in de middag halen gelukkig. Anders had hij mee gekund. Zie je het voor je... een blondje voor de sulky. Dan weet je zeker waar je niet op moet wedden.
Ik zal een extra tuig meenemen: standje Maflinger - die Dravers zijn zo slank gebouwd...........
pien_2010
Geplaatst: 23-04-25 07:38
Mando schreef:
Laat die blondjes maar schuiven. Met Madness wordt de wedstrijd gewonnen met blondjes de oorlog. Dat vertelde ik ooit een mijnheer met een behoorlijke hete pony voor zijn dochter die niet begreep wat we met onze barokke merens Hercule daar deden. Hij sprak er zo minachtend over dat ik lachend zijn, als de oorlog uitbreekt dan laad ik mijn kinderen in de kar en vertrekken we naar Spanje of Portugal en ik weet 100% zeker dat we er geraken. Die man moest daar zo om lachen en zei :" ik weet 100% zeker dat we op de oprijlaan al verongelukken met onze pony". Dus wie heeft dan het beste paard? Dus ik zet mijn stem op Madness maar die blonde van jou heeft vast andere capaciteiten Het blijft een grappig verhaal dat ik graag vertel over mijn overleden vriend.