Regels en Richtlijnen [UHZ] Uit het zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Moderators

Regels en Richtlijnen [UHZ] Uit het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 11:42

Welkom op [UHZ] Uit het zadel

Motivatie en toelichting op het forum
Ervaringen of vragen delen over alles waarbij je niet op een paard zit kan in Uit het zadel. Zoek je advies over grondwerk of longeren? Heb je vragen over vrijheidsdressuur, of wil je je leuke moment op de wagen delen met mooie foto's? Wil je ervaringen delen over wandelen met je paard in de natuur? Dan ben je op UHZ op de goede plek.

Richtlijnen
  • We willen dat iedereen met respect met elkaar om gaat zoals overal op bokt geldt, dat betekent dat discussies met respect en op de onderwerp gevoerd worden in plaats van op de persoon.
  • Advertenties zijn niet toegestaan, adverteren is mogelijk op de Bokt Markt.
  • Let op: Het beste antwoord op een rijtechnisch probleem is altijd bij een instructeur te verkrijgen. Internet kan hierin nooit de instructeur vervangen. Denk hier over na bij het plaatsen van een topic of bij het antwoorden op een vraag.
  • Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt of die niet door jou gemaakt zijn, tenzij je hier toestemming voor hebt.
  • Reacties die uitsluitend gebaseerd zijn op "dacht ik", "volgens mij" en "ze hebben me verteld" worden verwijderd zonder bericht. Als je iets niet zeker weet, zoek je het op.
    Bokt is geen alternatief voor juridisch advies, antwoorden die hier op je vragen gegeven worden, zijn niet per definitie goed of rechtsgeldig. De antwoorden worden door Bokkers gegeven en niet per se door deskundigen. De antwoorden die hier gegeven worden zijn ter indicatie om je verder te helpen, maar je doet er verstandig aan om altijd officiële informatie hierover in te winnen.

Verwijzingen naar meer informatie:
Kijk zeker eens op de Bokt wiki voor informatie, met de zoekfunctie kun je over veel onderwerpen informatie vinden.

Bedankt voor het lezen van dit topic. Meer informatie is te vinden in de Help. Wil je contact opnemen met een moderator van dit forum dan kun je terecht bij:
- Balance
- C_arola
- Coby
- Dyonne
- Firelight
- Neonlight
- Sica