Van te voren had ik eigenlijk alleen bedacht dat ik lekker wou rijden, en mijn doel was dan ook alleen rondkomen.
Dat lekker gereden is gelukt, rondkomen, dat was een ander verhaal, maar uiteindelijk heb ik alles gesprongen

Met het inrijden voor de dressuur was ze nog behoorlijk druk, totdat ik een mooi plekje tussen de bomen gevonden had waar niemand was en het niet heel erg nat was. Daar begon ze wat meer te ontspannen en liep ze lekker. Proefje ging naar mijn idee wel goed.
Springen begon ze heel sloom, na het springen bleek dat ze moest plassen. Ze liep gewoon dood op hindernis 3, ik deed te weinig. Daarna gewoon lekker doorgereden. Maar wel 14 strafpunten, ook 10 voor tijd. Nouja jammer, mijn eigen schuld, ik mocht in ieder geval crossen. Voor de cross had ze nog even geplast en hebben we een keer het inspringhindernisje gesprongen, ze begon alweer wat drukker te worden, ze kreeg er zin in.
In de cross startte ze alleen wat moeilijk, ze moest bij de andere pony's weg en dat is niet ons sterkste punt. Toen we eenmaal de bocht om waren en ze hindernis 1 in het vizier kreeg was het goed. t/m hindernis 7 sprong ze eigenlijk super. Tot ze weigerde op het eerste witte hek. Naar mijn idee niet op het witte hek zelf maar op de pony die er naast stond. Maargoed, alles daaraan wijten heeft ook geen zin. Ze had ook best kunnen weigeren als die pony daar niet had gestaan, dat zullen we nooit weten.
Maar na die ene weigering sprong ze NIKS meer. Na tig weigeringen moest ik iemand voor laten gaan, daar ben ik achteraan gegaan, heb haar meteen teruggenomen en de laatste paar hindernissen nog zelf gesprongen, wat ze weer heel vrolijk en makkelijk deed, pony was eigenlijk niet meer in zicht.
Toch was ik best tevreden na het rijden, het was onze eerste cross, alles was wennen en uiteindelijk heb ik alles gesprongen.
Na het crossen hingen de dressuur punten er, en na de dressuur bleek ik nog eerste te staan met 212 punten

Maargoed lang genoeg gekletst, nu eindelijk de foto's.
Dressuur

Springen

Cross

Op Texel gaan we weer een poging wagen

Tips zijn altijd welkom!