[WN] Hopeloze zoekactie naar les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Hopeloze zoekactie naar les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 16:30

Hallo

Ik ben al echt een hele tijd hopeloos (zie 4 a 5 maanden) op zoek naar goed les
maar iederee keer loop ik tegen het zelfde probleem aan niemand kom op locatie...
Zelf heb ik geen trailer geen auto die trailer kan trekken en geen trailer rijbewijs
dus op locatie is voor mij zo goed als onmogelijk!
Heeft iemand nog tips hoe ik nog meer kan zoeken?
Wat ik al heb gedaan is alle western stalle in de buurt afgemaild/beld..
Hopelijk weet iemand van jullie nog iets..
Mij paard staat in Nederwette (naast Nuenen, Eindhoven, Noord - Brabant)
Ik zou jullie echt dankbaar zijn!!

Groetjes Mentjuh

MSQuincyTE

Re: Hopeloze zoekactie naar les

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:44

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:49

Je kunt eens informeren bij Sylvia van Grimbergen, http://www.westernridingveldhoven.nl. Ze schrijft op haar site dat ze ook op locatie les geeft. Geen idee of ze goed les geeft verder, maar dat is een kwestie van uitproberen of het klikt Haha!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 02:58

@MSQuincyTE daar heb ik ook al gekeken maar helaas en tja word wel heel duur grapje haha

@Jolande dankje ik zal is informeren!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 11:50

Jolande schreef:
Je kunt eens informeren bij Sylvia van Grimbergen, http://www.westernridingveldhoven.nl. Ze schrijft op haar site dat ze ook op locatie les geeft. Geen idee of ze goed les geeft verder, maar dat is een kwestie van uitproberen of het klikt Haha!

gebeld en zaterdag me eerste lesss dankje!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 10:47

even een klein vraagje mentjuh?
wat nu als je paard ziek wordt en je moet direct naar een dierenkliniek, er is niemand in de buurt die je even kan brengen, niemand die met een trailer kan rijden en niemand heeft een auto.
laat je je paard dan maar gewoon op stal staan of ga je dan toch maar eens denken aan de aanschaf van een auto en trailer?
sorry hoor maar het houden van paarden houd niet alleen op met de aanschaf van een paard, tack en voer maar ook met het zorgen van deugdelijk matriaal om je paard in tijd van nood te vervoeren en daarbij niet afhankelijk te zijn van derde.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:40

Maar naar een kliniek is toch wat anders dan les Lachen

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:46

piggeljay schreef:
wat nu als je paard ziek wordt en je moet direct naar een dierenkliniek, er is niemand in de buurt die je even kan brengen, niemand die met een trailer kan rijden en niemand heeft een auto.
laat je je paard dan maar gewoon op stal staan of ga je dan toch maar eens denken aan de aanschaf van een auto en trailer?
sorry hoor maar het houden van paarden houd niet alleen op met de aanschaf van een paard, tack en voer maar ook met het zorgen van deugdelijk matriaal om je paard in tijd van nood te vervoeren en daarbij niet afhankelijk te zijn van derde.

Dat kun je nou wel zo vrolijk gaan roepen maar niet iedereen heeft het geld voor het oprapen! Dat kost niet effe niks een trailer en, erger nog, een auto kopen die de boel kan trekken!
Ik vindt het knap onbeschoft van je dit soort onzin zo maar naar iemand's hoofd te slingeren!

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar in onze omgeving rijden mensen in nood situaties gewoon met de trailer voor elkaar!
Laatst bijgewerkt door Adrienne op 02-09-08 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:48

Ik heb ook geen trailer en rijbewijs, maar als ik naar de kliniek moet gaat er echt wel een van stal mee. Maar les is inderdaad anders, daar zal ik mijn toekomstige trailer ook niet aan anderen voor uitlenen.

Ben benieuwd hoe je les je bevalt. Ik woon zelf in het noorden dus dat ik qua lesgevers te ver weg.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:37

mentjuh schreef:

Leuk! Succes en laat je weten hoe het is gegaan?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:11

piggeljay schreef:

ooo ja hoor dat kan altijd! stal eigenaar rijd gelijk dat is geen enkel probleem Haha!
maar voor een les gaat hij niet zo maar rijden natuurlijk maar als het beestje ziek is staat hij gelijk klaar
hij staat niet thuis thuis maar op een redelijk ruime pensionstal Lachen
geen angst beestje staat super hoor haha
en in noot kan me pa rijden alleen voor lessen doet hij dit niet Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:12

Adrienne schreef:
piggeljay schreef:

Dat kun je nou wel zo vrolijk gaan roepen maar niet iedereen heeft het geld voor het oprapen! Dat kost niet effe niks een trailer en, erger nog, een auto kopen die de boel kan trekken!
Ik vindt het knap onbeschoft van je dit soort onzin zo maar naar iemand's hoofd te slingeren!

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar in onze omgeving rijden mensen in nood situaties gewoon met de trailer voor elkaar!

dankje en inderdaat je hebt gelijk bij ons ook in nood staat er altijd iemand klaar

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:13

Jolande schreef:
mentjuh schreef:

Leuk! Succes en laat je weten hoe het is gegaan?

tuurlijk hou jullie op de hoogte zaterdag half 4 Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:16

Bij ons op stal hebben de meeste mensen geen trailer. Ik ook niet trouwens. Ik maak gebruik van de trailer (en de trekauto) van mijn vriendin.

Zij leent haar trailer verder niet uit, maar in noodgevallen dus wel. Niemand laat een paard staan creperen. Dan is er altijd wel meer dan één trailer te vinden.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 10:27

ik denk dat dat op iedere stal is en ik denk dat niemand een paard laat creperen als het naar de dieren arts moet er is altijd voor nootgevalle wel een trailer te vinden

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:30

Heb even gekeken, voor mij wordt het 75 km, das een beetje overdreven he?
Hopelijk bevalt je eerset les!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 10:33

aaiii ja denk dat dat wel een beeeeetje te ver is
ik hoop het ook be benieuwd Haha!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 19:59

Haay ik had jullie belooft n verslagje te doen van de les Haha!
Het is me echt goed bevalle!!
Dr ware een aantal dingen waar ik echt vast op liep en gelijk verbetering! eindelijk de vraagtekens weg en goede hulp hoe ik alles op moet lossen! ga nu 1x in de week bij haar lessen en heb er echt goede hoop op!

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:04

Fijn dat de les goed bevallen is, ik ken Sylvia viavia en het is echt een leuke instructrice. Nog veel succes verder ermee....