Sapinia is een 12-jarige AV merrie met een hele waslijst aan geschiedenis en sinds mei in ons bezit.
Ze kwam behoorlijk verwaarloosd onze kant op, maar is helemaal opgebloeid.
Ze zou moeilijk te motiveren zijn met rijden, maar feit is dat ze nog geen stap verkeerd gezet heeft, zowel zonder zadel als met zadel (heb helaas nog steeds geen zadel
)Afijn, see for yourself, het is de 3e keer dat ik er met zadel op zit, heel leuk om te merken dat ook mijn houding, die nog keurig in dressuurhokjes denkt, niet helemaal meewerkt aan de ontspanning waar ik naartoe wil. Uiteindelijk liep Sapje in een heerlijke jog en het buigen ging steeds beter.
Míjn schouders hebben spierpijn van het ontspannen

Ik draaf iets harder dan Sapje

Sturen (waar gaat mijn been heen
)
Op en top Sapje: ff stilstaan en gelijk is alle aandacht weg, geloof wel dat ik nog ergens mee bezig ben

STUREN!! Tussen de pionnen door was dat al een stuk lastiger, maarrr, uiteindelijk ging ook dat lekker.
Het grootste probleem is dat ik keurig linksom kan, maar zelf rechtsom wat vast-sla in mijn schouders, leuk werkpuntje!

Heb je zo'n leuke foto van je paard, sta je er zelf als een muts op, maar ja.

Ik ben echt supertrots op dit meisje, ze leert ontzettend snel en denk dat we samen best ergens kunnen komen.