Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lang leve massage borstel...
paardje was bijna aan het slaapwandelen
maargoed..opgemaakt voor de dressuur L1 ( L debuut ) en proefje ging lekker... uitslagen weet ik niet...springen 2 balken...beetje simpel gereden....maar ze was lekker rond te rijden...cross...FOUTLOOS
ben echt super trots op mijn meisje eerste L debuut..en de 4e cross voor haar en mij
op naar gorsel
Nog een keer aangereden en daarna meteen het alternatief gepakt, ging wel goed. Verder de cross super uitgereden, dus ik ben zeer tevreden
.
gezellig stukje meegelopen.
, was echt blij.
. Dat is ook een mooi debuut
.
. En nog een eerste plaats ook
Gefeliciteerd met je eerste plaats!
Lisa91 schreef:Kylyco: volgens mij heb ik jou gezien, wij vonden jouw paard zo mooiGefeliciteerd met je eerste plaats!
neem tenminste aan dat jij het was die me later een k*twijf noemde. Als dat niet zo was bied ik me excuus aan, maar er zijn voor de rest geen problemen geweest en er liep een groepje met een man, een wat stevige vrouw en iemand in een sgwofflife vest bij die hindernis.
. Gelukkig zo op het eerste gezicht niets ernstigs. Morgen zullen jullie alletwee wel flinke spierpijn hebben
Hopelijk knappen jullie alletwee snel op. Het klinkt wel als een ontzettend enge val, als ik het stukje van GvdT lees en dat verklaart wel dat ze voor kreupel is.
Lisa91 schreef:Even een klein verslagje van mij ook:
Dressuur ging zeer slecht. Met het losrijden liep hij fijn, maar toen ik de ring in kwam werd ie heel erg tegen de hand en begon ie met zijn hoofd te schudden... Toch nog 173 punten, en daarmee 2 na laatste.
Het springen ging supper, foutloos! Normaal vliegen bij ons de balken in het rond, maar nu dus niet!
Toen de cross, ging erg lekker. Helaas een weigering op de boom voor de eerste greppel, hij liep daar al naar te kijken en wij hebben een beetje greppelvrees...Nog een keer aangereden en daarna meteen het alternatief gepakt, ging wel goed. Verder de cross super uitgereden, dus ik ben zeer tevreden