Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolande schreef:Ik weet niet hoe ik die enquete in zou moet vullen. Ik heb geen idee hoe dat HAW-forum eerst was of hoe het nu is en of het beter slechter of wat dan ook is. Want ik kom daar nog net zo vaak als voor de wijzigingen: eigenlijk nooit. Ik weet alleen dat dat forum de oorzaak is dat hier op western de ellende van het niet meer mogen plaatsen van fotos begonnen is, maar daar zie ik geen zinnige vraag over.
Kortom, het is weer alleen gericht op dressuur en niet op de andere takken van sport. Dus invullen lijkt me vrij nutteloos...

Blanket schreef:Er staat wel de vraag "Wat is je grootste ergernis van dit nieuwe systeem, en hoe kunnen we dit oplossen?"
Ik heb hier 'onze' ergenis over Western ingevult

Ik kom echt nooit op een clickertraining foto forum of spring foto forum. Maar daarnaast ingevuld dat ik de wijziging voor western een sterke verslechtering vind. Maar ja, waarschijnlijk doen ze met deze antwoorden van niet dressuur/spring mensen het zelfde als met de antwoorden in de oorspronkelijke enquete voor alle ellende begon: helemaal niets..