Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wildwestwill schreef:topic met een lange grijze baard
joany_pony schreef:wildwestwill schreef:topic met een lange grijze baard
wat bedoel je hiermee hihi
wildwestwill schreef:ik bedoelde te zeggen dat er al meer topics hier over gegaan zijn en misschien goed bedoeld maar het is niet zo leuk voor de mensen die toch al met hun gewicht tobben en nu ook al niet meer zouden mogen rijden . zolang een paard nog een goede galopsprong kan maken en niet als een haas door de bak hupt is er niets aan de hand en hele zware ruiters zijn gelukkig uitzondering

Op quarters van gemiddelde grootte.. Die mannen waren niet echt lang, maar wel écht dik, zwaarder dan 100 kilo.. Wij hebben ons dan ook afgevraagd hoe die paarden met zo'n gewicht nog die korte, snelle wendingen kunnen maken bij t cutting. Maar toch leken de paarden er niet echt veel problemen mee te hebben.
MysticTinker schreef:Vooral toen ik vorige week bij Paul's western stables was, bij t WK teampenning, daar zaten me toch een stel dikke duitsersOp quarters van gemiddelde grootte.. Die mannen waren niet echt lang, maar wel écht dik, zwaarder dan 100 kilo.. Wij hebben ons dan ook afgevraagd hoe die paarden met zo'n gewicht nog die korte, snelle wendingen kunnen maken bij t cutting. Maar toch leken de paarden er niet echt veel problemen mee te hebben.
Anders waren ze ook nooit ver gekomen in zo'n wedstrijd.
Niks om je druk over te maken hoor. Zijn misschien wat mensen die wat te zeuren hebben over het plaatje, maar daar zou ik me niks van aantrekken. Het gaat erom dat t paard er geen moeite mee heeft