Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik doe ook mee, voor het eerst. Heb wel een introductieweekend gedaan van de NVVR. Was ECHT cool! Dus nu op naar deze trec. We eindigen vast weer laatste, want mijn paard vindt alles spannend, maar hij deed ook in Leersum al meer dan ik had verwacht. We zullen het zien, de lol van het weg kwijtraken en vooral het de-weg-herkennen-van-de-kaart is als voorpret genoeg! Nu nog even hopen dat het weer ook lekker wordt! Enne Heleen, WAT een mooi foto.

Elpharo schreef:Hoi hoi, zie dit nu pasIk doe ook mee, voor het eerst. Heb wel een introductieweekend gedaan van de NVVR. Was ECHT cool! Dus nu op naar deze trec. We eindigen vast weer laatste, want mijn paard vindt alles spannend, maar hij deed ook in Leersum al meer dan ik had verwacht. We zullen het zien, de lol van het weg kwijtraken en vooral het de-weg-herkennen-van-de-kaart is als voorpret genoeg! Nu nog even hopen dat het weer ook lekker wordt! Enne Heleen, WAT een mooi foto.
Ik ken dit natuurlijk niet zo goed...hoe zit het met paddocks maken. Moet je alles (draad, paaltjes, stroom) net als endurance) zelf meenemen? Deel 1 en 2 is geen probleem, deel 3 wel, die dingen zijn duur en ik heb er geeneen
Hoe doen andere mensen dat??
) (en zo leer je weer nieuwe smiley's kennen). Misschien dat ik er wel één van stal kan lenen...ik geloof dat ze nu niet gebruikt worden..als ik in de buurt sta, dan kom ik wel om een stroompje bedelen...hihi. Ik denk ook niet dat ik stroom nodig zal hebben, maar je weet het niet heh!! Ik begin er wel steeds meer zin in te krijgen hoor...morgen wordt het mooi weer, dan ga ik nog wat dingetjes oefenen...echt superstoer!! En ik heb vakantie en kan er dus heerlijk naartoe genieten...happy happy joy joy
De trailer met logo (errug leuk!) en tinkermerrie zou samen toch moeten lukken heh...hoe heet je, anders noem ik je gewoon Gilbey ongeacht hoe je heet...hihihi. Ik heet Stella en kom met een schimmel NRPS. Ik kom met Nina en die heeft een zwarte tuiger (die erg gaaf is en niet heel erg tuigerachtig), dus wij zijn de zwartwitjes....zo...nu weer vakantieoppas spelen en plantjes watergeven en brievenbus legen...joepie... 

(nu hoef ik meteen niet meer uit te leggen waar mijn bokt naam vandaag komt, hihi)
volgend jaar dan maar. Mijn rij maatje moest weg s'avonds dus daarom blijven we ook niet BBQ had ik best wel alleen kunnen blijven denk ik
Ik geloof wel dat deze trec vol is....het is 16-17 augustus....misschien dat er nog vrijwilligers nodig zijn, volgens mij erg leuk om te doen...