ik heb 1 ruin en een veulen van 1 en half jaar oud zelf gefokt. het veulen . der moeder heb ik helaas pas verkocht wegens tijd gebrek (snik) maar waar ze nu staat heeft ze het erg goed .
het blijft altijd moelijk om iets weg te doen waar je erg veel om geeft.
okee veder, mijn paarden staan sins kort in aarlandeveen een leuk en gezelig stalletje waar ze allemaal ook western rijden en de beglijding ook goed is . ik moest er wel even aan wennen wand op de stal waar ik vandaan kwam heb ik altijd alles zelf moeten doen voeren mesten ezv. ik ben daar ook gaan staan zo dat ik meer tijd heb voor mijn paarden te rijden . en dat is wel lekker krijgen ze eindelijk de aandacht die ze verdienen ,vroeger schoot het er gewoon wel eens bij in voor dat je alles net jes en schoon en gemest was was de fut om nog te gaan rijden wel eens zoek. maar genoeg gelul zo ik ga nu lekker van mijn paarden genieten
Er zitten hier trouwens ook mensen van de stal waar je merrie nu staat, bijvoorbeeld Xono, die zul je nog wel 'ontmoeten' hier.
hmm ken ook een sonja.. nah zou te toevallig zijn als het om dezelfde stal ging.. 
ik zie julie van avond wel 
ik hou van mijn paarden daar kan niks of niemand tussen komen
hi heb je dat nog niet b
jammer ik had het wel leuk gevonden om er heen te gaan
zo lang ze niet betaald hebben is ze nog van mij