[SGW] Eerste keer SGW starten. Hoe zit het met parcoursen etc?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JeltjeW

Eerste keer SGW starten. Hoe zit het met parcoursen etc?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 18:16

Hallo. Doei!
Ik en mijn pony zijn vorig jaar voor het eerst in aanraking gekomen met cross materiaal.
En succesvol. Dit jaar ben ik met haar naar een KNHS zomerinstructie week geweest, dit jaar was het SGW (vorig jaar allround).
Ze deed alles super! Ze sprong alles.
Nou was mijn vraag.
Aangezien ik in september in Heino wil gaan starten (coupons zijn al de deur uit).
Hoe zit het met het parcours lopen van de Cross? Moet dat op de dag van de wedstrijd, of op de dag ervoor?
Hoe zit het met kleren? Je mag toch met springen ook gewoon in je cross outfit? Of moet dat in ''gewoon'' wedstrijd uitrusting?
Ik zou graag wat meer over het wedstrijd gebeuren willen weten, dan ga ik tenminste niet met een onzeker gevoel mijn eerste cross in.
Het is overigens mijn eerste cross, maar ook voor mijn pony haar eerste cross. (officieel)

En verder oefencrossen, wij wonen niet echt in het cross gebied.
Ik ga nog 1 keer naar Alice toe in aug. En dan misschien nog een oefencross bij haar.
Zou dit genoeg zijn, voor een pony die op Bussloo alles sprong, 3e keer crossen?

Alvast bedankt Haha!

Sim

Re: Eerste keer SGW starten. Hoe zit het met parcoursen etc?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:24

Ik heb je eerste topic niet voor niets gesloten. Zie mijn uitleg in de slotpost.