en alles wat erbij hoort natuurlijk
ik zag deze 3 zelfde soort foto's in een verschillende kleur
vond het wel grappig om te plaatsen

ik heb ook nog blauw en bordeaux rood maar daar heb ik geen foto van.
ben nu bezig met roze.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en alles wat erbij hoort natuurlijk

Lime vind ik niet zo mooi staan, heb je daar nu blond haar?????
erg mooie setjes en een erg mooi paard
Jullie zijn ook echt een gave combi!
) en dat kan natuurlijk niet
Ik heb juist een hoofdstellenverslaving. Is maar beter ook, want ik heb nog bar weinig shows kunnen rijden dit jaar... en trainen kan ook met bling
calemity_jane schreef:oh dat heb ik ook hoor heb nu eerst eens het een en ander verkocht maar ga denk wel weer verzamelen.
Vind persoonlijk het rood het minst mooi staan maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Pannenkoek schreef:Valt me nog mee dat je die vlekken van Quincy niet steeds een andere kleur geeft.................

crazycactus schreef:Hier nog een showsetjesjunkyLime vind ik niet zo mooi staan, heb je daar nu blond haar?????
en heel kort

gera schreef:Je weet het altijd zo gaaf te combineren, Kim! Helemaal perfect dat rood, met zwarte chaps en zwarte hoed, terwijl bij dat paars de cremechaps en -hoed weer mooi matchen.
Maar... ik zie wel drie keer hetzelfde hoofdstel (en dezelfde driftige oortjes van snertje) en dat kan natuurlijk niet
Ik heb juist een hoofdstellenverslaving. Is maar beter ook, want ik heb nog bar weinig shows kunnen rijden dit jaar... en trainen kan ook met bling
![]()
Ik vind denk ik lime het gaafst bij jullie, ook al vind ik paars ook wel erg mooi! Rood is me net iets te knallend
die driftige oortjes zal ik nooit kunnen veranderen helaas

angelaatjuh schreef:Vind de paarse het mooist
Je kijkt trouwens wel van heel blij naar geconcentreerd