10/08 Tessenderlo, wie gaat ook ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amitje

10/08 Tessenderlo, wie gaat ook ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 21:55

Hoi,

Ik rij dus endurance in België bij Vet 2000.
De volgende is op 10 augustus in Tessenderlo.
De gene waar ik meestal samen de rit mee doe, kunnen dan niet.
Dus ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om dan samen te rijden, aangezien mijn paard alleen niet zo geweldig gaat Bloos en met 2en of een groep is altijd leuker !

Ik probeer wel netjes binnen de tijd te finishen, maar op ideale tijd is mij tot nu toe nog wel niet gelukt...

Hier nog een paar foto's van in Oud Heverlee
Afbeelding
Afbeelding

1Boefje

Re: 10/08 Tessenderlo, wie gaat ook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:56

Ik wil misschien wel mee aangezien Willeke dan geopereerd is aan haar enkel en ik ook zonder vriendinneke zit Bloos
Even onder voorbehoud, ik weet het deze week.
Cisco is tijdens mijn vakantie wat mank gaan lopen dus reken er niet op dat ik binnen de tijd kán eindigen, zijn conditie zal nu snel teruglopen.
De dierenarts denkt dat het door zijn ijzers achter komt, die heeft hij nu 2,5 week.

p.s. Willeke, ik doe jou vanavond even een mailtje Knipoog

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 16:24

oké zou super zijn !
ik heb ook al een berichtje op vet 2000 gezet.

Uiteindelijk is het bij mij ook vooral voor de fun, liefst binnen de tijd, maar alleen rijden is ook niet echt een optie.

Heb geen zin om bij iedere pas mijn paard te moeten aansporen. Ze is nogal onzeker als ze alleen is, met 2 gaat het prima daarentegen

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 19:45

amitje schreef:
oké zou super zijn !
ik heb ook al een berichtje op vet 2000 gezet.

Uiteindelijk is het bij mij ook vooral voor de fun, liefst binnen de tijd, maar alleen rijden is ook niet echt een optie.

Heb geen zin om bij iedere pas mijn paard te moeten aansporen. Ze is nogal onzeker als ze alleen is, met 2 gaat het prima daarentegen

Alleen rijden zou kunnen met Cisco, maar ik vind het vooral gezellig een babbeltje te maken Haha! Knipoog

Cisco kan goed andere paarden "leiden" hebben we gemerkt, dus dat is ideaal voor onzekere paarden.

Morgen mag ik Cisco weer longeren, dan zullen we zien of hij nog mank loopt.
Ach nu zijn vrouwtje weer terug is wordt hij lekker verwend. 3x per dag eten, en een knuffel, wat wil je nog meer? Bloos

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:40

kan jammer genoeg niet rijden dan omdat ik de 4de geopereerd wordt aan m'n enkel... Linda, moest je gaan dan wens 'k je een héél fijne rit toe! En ik hoop dat 'k binnenkort toch op zijn minst al mee kan gaan groomen hé Lachen

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 23:04

willeke_nijs schreef:
kan jammer genoeg niet rijden dan omdat ik de 4de geopereerd wordt aan m'n enkel... Linda, moest je gaan dan wens 'k je een héél fijne rit toe! En ik hoop dat 'k binnenkort toch op zijn minst al mee kan gaan groomen hé Lachen

Jammer dat je niet mee kan doen...

Veel beterschap na je operatie

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:42

amitje schreef:
willeke_nijs schreef:

Jammer dat je niet mee kan doen...

Veel beterschap na je operatie

Ik weet nog steeds niet of ik ga rijden de 10e. Cisco heeft in elk geval geen goede conditie, dus zijn hartslag gaat het niet halen vrees ik. Ligt ook deels aan mij, ik heb niet zoveel gereden de laatste tijd. Tis al die vliegen en alleen rijden die het niet leuk maken.........
Mocht ik wel besluiten te gaan dan laat ik dat wel weten.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 13:54

als je zou meedoen en zijn hartslag te hoog is, heb je er toch weer een goede trainingsrit opzitten Knipoog
Allesinds succes moest je gaan! Ennuh hou me op de hoogte hoe het geweest is dan Knipoog (véél foto's zoda'k vanuit het ziekenhuis kan meegenieten) :d

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:26

willeke_nijs schreef:
als je zou meedoen en zijn hartslag te hoog is, heb je er toch weer een goede trainingsrit opzitten Knipoog
Allesinds succes moest je gaan! Ennuh hou me op de hoogte hoe het geweest is dan Knipoog (véél foto's zoda'k vanuit het ziekenhuis kan meegenieten) :d

Je hebt gelijk Willeke, maar de dag ervoor krijg ik visite vanwege de verjaardag van Natasha. Het is daarom dat ik niet weet of ik ga rijden. Als de visite voor het avondeten weg is of buiten zit die dag dan zal het geen probleem zijn.
Maar foto's zullen alleen te zien zijn als er iemand is die mij op de foto wil zetten Haha!

(Hey, ik mag toch zeker wel op ziekenbezoek komen hé?? Haha!
K'weet dat ik niet zoveel tijd heb de laatste tijd, sorry Verdrietig Frusty )

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 13:42

hihihi tuurlijk Knipoog ik stuur nog wel een mail daarover! Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 09:41

Hee Amitje,

Heb je nu al iemand gevonden???
Ik heb wel steeds meer zin om te gaan Haha!

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 21:03

Zoezi schreef:
Hee Amitje,

Heb je nu al iemand gevonden???
Ik heb wel steeds meer zin om te gaan Haha!

Hey,

Sorry dat ik zo laat pas reageer, maar kon hele tijd niet op internet Huilen
Iemand heeft mij een mailtje gestuurd, met haar mag ik meerijden.

Mijn paard staat ook totaal niet in topconditie!!!
Heb 3 x kampen moeten begeleiden in Waregem op de Bloso, en toen stond ze thuis enkel op de wei.
Nog wel op dressuurwedstrijd geweest, maar dat is toch weer anders.

Ik kan komende week weer niet rijden, zit weer in Waregem Bloos
Dus kan morgen reageren of pas vrijdag....

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:31

Hoi hoi,

Dat is fijn dat je iemand gevonden hebt. Knipoog
Misschien voeg ik me wel toe Haha! Of ik ga alleen rijden, is weer eens wat anders Bloos

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:35

Zoezi schreef:
Hoi hoi,

Misschien voeg ik me wel toe Haha! Of ik ga alleen rijden, is weer eens wat anders Bloos

Ik ga dus definitief WEL!
Dus nu zoek ik iemand die met mij wil meerijden Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:29

Zoezi schreef:
Zoezi schreef:
Hoi hoi,

Ik ga dus definitief WEL!
Dus nu zoek ik iemand die met mij wil meerijden Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Leuk is dat, besluit ik te gaan, heb ik er al helemaal zin in, is mijn auto dusdanig kapot dat ik een nieuw blok nodig heb en dus nu gewoon er niet kan komen Huilen

Dus mocht nog iemand mij willen meenemen tegen betaling, dan hoor ik het graag Haha!

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 20:38

Zo kan weer eens op internet...

Ik heb besloten om niet te gaan, aangezien mijn paard 2 weken niet serieus is gereden.
Heb haar enkel eventjes dressuurmatig in de piste kunnen rijden en dat was het dan.

Ze zou het wel kunnen, maar vind dat dan niet eerlijk tegenover het beestje.

Anders spreken we de volgende keer af. Heb ik ook tegen dat andere meisje gezegd, die heeft mij nog gebeld en kon ook niet gaan.

Wanneer is de volgende en waar ?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:54

amitje schreef:
Zo kan weer eens op internet...

Ik heb besloten om niet te gaan, aangezien mijn paard 2 weken niet serieus is gereden.
Heb haar enkel eventjes dressuurmatig in de piste kunnen rijden en dat was het dan.

Ze zou het wel kunnen, maar vind dat dan niet eerlijk tegenover het beestje.

Anders spreken we de volgende keer af. Heb ik ook tegen dat andere meisje gezegd, die heeft mij nog gebeld en kon ook niet gaan.

Wanneer is de volgende en waar ?

Opoeteren, over 3 weken, vrees alleen dat ik dan nog geen auto heb Verdrietig
Daarna ga ik naar Renkum in NL een keer kijken Haha! Uhh rijden Haha! Kennismakingsklasse
EN dan zitten we alweer in oktober Knipoog

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:54

linda, we zullen samen door het jaar eens in opoeteren gaan rijden! Prachtige omgeving! Zal eens zien of 'k aan wandelkaarten kan raken Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:19

willeke_nijs schreef:
linda, we zullen samen door het jaar eens in opoeteren gaan rijden! Prachtige omgeving! Zal eens zien of 'k aan wandelkaarten kan raken Knipoog

Doe je dat om mij te troosten???? Bloos Wat ben je toch een lieve vriendin Ach gut Afgod Go jij! Go jij!

p.s. Tessenderloo mis ik in elk geval niks aan, 't regent Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
'K ben nog nooit blij geweest met regen, nu wel Tong uitsteken

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:54

Ja het weer vandaag is niet echt ideaal, maar het valt nog wel mee...

Zit ook saai thuis nu, voor de tv naar de Olympisch Spelen te kijken

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:31

amitje schreef:
Ja het weer vandaag is niet echt ideaal, maar het valt nog wel mee...

Zit ook saai thuis nu, voor de tv naar de Olympisch Spelen te kijken

M'n ventje is nu al voor de 2e keer naar Gent gereden om te kijken voor een andere auto met trekhaak Haha! Hij weet dat ik zooooooooooooooooo graag weer een wedstrijdje wil rijden Tong uitsteken

Hier in Hechtel heeft het gemotregent tot ongeveer half 2 deze middag.......

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 22:20

Hey, leuk dat ik hier ook wat 'vet2000' ruiters tegenkom! Haha!

Ik ben wel naar Tessendelo gegaan, mijn eerste wedstrijd terug dit seizoen nadat mijn paard vrij lang heeft stilgestaan en ik weinig trainingstijd had maar het is wel goed gegaan.
Het regende inderdaad maar tijdens de rit heb ik er niet zo'n last van gehad. Ik ga ook naar Opoeteren dus wie weet komen we ons nog wel tegen in het bos Knipoog

Succes en veel plezier alvast!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:43

Smoske schreef:
Hey, leuk dat ik hier ook wat 'vet2000' ruiters tegenkom! Haha!

Ik ben wel naar Tessendelo gegaan, mijn eerste wedstrijd terug dit seizoen nadat mijn paard vrij lang heeft stilgestaan en ik weinig trainingstijd had maar het is wel goed gegaan.
Het regende inderdaad maar tijdens de rit heb ik er niet zo'n last van gehad. Ik ga ook naar Opoeteren dus wie weet komen we ons nog wel tegen in het bos Knipoog

Succes en veel plezier alvast!

Als je nog iemand weet die gezeldschap zoekt in Opoeteren.......... Haha! Knipoog

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:45

@Zoezi: ik rij in Opoeteren samen met 2 andere ruiters waarschijnlijk maar wij maken steeds de afspraak dat wanneer bv. een paard meer voorwaarts is (of net niet) we wel splitsen en elk op zijn of haar tempo weer verder rijdt zodat we elkaar niet 'ophouden'. In het begin reed ik altijd samen met mijn buurmeisje maar we merkten dat onze paarden eigenlijk niet goed samen konden lopen, toen zijn we afzonderlijk gestart met 10 minuten verschil en dat werkte beter omdat onze paarden op eigen tempo liepen. Laatste rit waren we ook afzonderlijk gestart maar kwamen we elkaar tijdens de rit toch weer tegen. Ik moest me meer haasten dan haar dus op 25 km zijn we weer gesplists en zo kwamen we toch elk op onze eigen tijd aan.
Maarre, je mag gerust meerijden hoor en dan zien we tijdens de rit wel verder! Knipoog
Wij proberen om half 9 reeds in Opoeteren te zijn om bij de eerste te starten.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 21:45

@Zoezi: ik rij in Opoeteren samen met 2 andere ruiters waarschijnlijk maar wij maken steeds de afspraak dat wanneer bv. een paard meer voorwaarts is (of net niet) we wel splitsen en elk op zijn of haar tempo weer verder rijdt zodat we elkaar niet 'ophouden'. In het begin reed ik altijd samen met mijn buurmeisje maar we merkten dat onze paarden eigenlijk niet goed samen konden lopen, toen zijn we afzonderlijk gestart met 10 minuten verschil en dat werkte beter omdat onze paarden op eigen tempo liepen. Laatste rit waren we ook afzonderlijk gestart maar kwamen we elkaar tijdens de rit toch weer tegen. Ik moest me meer haasten dan haar dus op 25 km zijn we weer gesplists en zo kwamen we toch elk op onze eigen tijd aan.
Maarre, je mag gerust meerijden hoor en dan zien we tijdens de rit wel verder! Knipoog
Wij proberen om half 9 reeds in Opoeteren te zijn om bij de eerste te starten.