[WN] Jona & ik - Oosterwolde -

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alline

Jona & ik - Oosterwolde -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 21:11

Jona en ik hebben laatst meegedaan aan de wedstrijd in Oosterwolde. Dit was onze tweede wedstrijd. Vorig jaar hadden we ook al 1 keer gestart. We gaan nu proberen (als het vervoer meewerkt) eens wat vaker te starten.

Deze wedstrijd ging al veel beter dan de eerste keer. Jona was veel rustiger, helemaal in de inrijdbak. In de wedstrijdbak werd hij toch wel iets drukker, maar ik was al heel tevreden dat ie zo braaf was in de pleasure. De trail ging minder goed, hij vond het heel eng in de bak, helemaal met de superenge fotograaf aan de kant van de bak Knipoog Doordat t zo slecht ging en jona niet echt naar mij luisterde ben ik al vrij snel gestopt Bloos , slecht slecht..

Naja, hier de foto's. Helaas van niet echt super kwaliteit, maar ik vond het toch wel leuk om ze te laten zien.

Jona nog even een beetje netjes maken. Dit meisje heeft Jona de hele tijd vastgehouden, heel lief (ik weet alleen niet wie het is)
Afbeelding

Inrijden
Afbeelding

Pleasure
Afbeelding

Afbeelding

helaas zonder benen.. Clown
Afbeelding

Ons aller eerste lintje Haha!
Afbeelding

En zo ging de trail ongeveer Clown
Afbeelding

Op de trail en vooral het trailerladen na (jona vond het in zn box op de silver ranch zo leuk datie niet meer naar huis wilde) was het echt heel leuk! En we gaan weer hard trainen voor de volgende wedstrijd!

Groeten Alline

undra

Re: Jona & ik - Oosterwolde -

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:17

leuke fotos en proficiat Haha!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:21

Gefeliciteerd met je prijs. Leuk paardje.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:50

Goed gedaan hoor! Lekker thuis blijven trainen met "enge"dingen, dan het het strakjes nog veel beter! Knipoog

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 12:32

Dankjulliewel! Haha!
Thuis trainen op enge dingen is alleen lastig, thuis is het namelijk niet eng. Moet maar gewoon zo vaak mogelijk starten Knipoog

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 14:44

Hé sexy Jona!

Goed gedaan Alline en de volgende keer kom ik je weer aanmoedigen Go jij! Go jij!