Deze hoorde er niet bij

http://i152.photobucket.com/albums/s195 ... border.jpg
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Bedankt voor het kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tieneke schreef:Leuke foto's! Ik ben gisteren gaan kijken en ik vond de meisjes van foto 11 echt leuk/grappig. Ze kwamen gewoon te paard aan: "Mogen we meerijden?" En hup, even later vertrokken. Die kwamen zo echt aangewaaid
Iemand enig idee of het meisje van Temse nog gereden heeft? Ze was thuis het hoofdstel vergeten en kwam ook aan ons smekend vragen of we toevallig geen extra hadden... Maar ja, wij reden niet mee of niks.

spatter schreef:wat een leuke foto's!
hadden jullie veel last van dazen?
willeke waarom starte jij niet?
Maar veel of niet veel .. kan ik geen inschatting over maken .. (is ook ieders eigen mening en ervaring heb ik al gemerkt
).
spatter schreef:wat een leuke foto's!
hadden jullie veel last van dazen?
willeke waarom starte jij niet?
Jan was weer van de partij zie ik, deze keer met een fjord
Tieneke schreef:Leuke foto's! Ik ben gisteren gaan kijken en ik vond de meisjes van foto 11 echt leuk/grappig. Ze kwamen gewoon te paard aan: "Mogen we meerijden?" En hup, even later vertrokken. Die kwamen zo echt aangewaaid
Iemand enig idee of het meisje van Temse nog gereden heeft? Ze was thuis het hoofdstel vergeten en kwam ook aan ons smekend vragen of we toevallig geen extra hadden... Maar ja, wij reden niet mee of niks.
. Haar naam is Maïté.