. Zijn er meer westernruiters die een body- protector dragen tijdens training of ontspannen buitenritjes?? ZOja, welke is goed te dragen en welke moet ik zeker niet nemen..tips???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
). Ik heb een standaard model bodyprotector zonder schouderstukken. Het is even wennen maar ik merk er nu niets meer van. Zit in de winter ook lekker warm. De zomer is wat minder. En je ziet er niets van onder je jas
Sugarmiss schreef:Doe eens een 'zoektocht' op bodyprotector. Het leverde nij al aardig wat item op Bokt op.
Verder zal ik hem linken naar VMR, dan krijg je waarschijnlijk wat meer reacties van mensen die er wel een hebben.
, kun je 'm terug zetten???
. Verder niets voor dames die voor strakke blousjes gaan want zo'n ding geeft je een mannefiguur }> . En erg handig voor rugknabbelacties van je paard. De mijne wil nl nog wel eens aan m'n rug gaan staan knabbelen als ik z'n schoft sta te kroelen. Voel je niets van met zo'n ding. Hoe het zit met valpartijen weet ik niet en hoop ik eerlijk gezegd ook nooit te weten te komen
.Francis schreef:Jééémig! Al wéér tegelijk on-line! Zeker ook de kids net in bed
. Kaatje blijft heel, hoop ik......heler dan....mocht het eens goed mis gaan. FlyingHigh schreef:[Met of zonder onderkleding.......![]()
![]()
[/quote]