?) Porsche en mij oppikken op stal. Kelsey het paard van Monique stond al in de trailer en we hebben Porsche er snel bij gezet, ze liep er zo op
Na ongeveer een half uur rijden kwamen we aan op het wedstrijdterrein. Trailer en auto weggezet en hesjes/vet. kaart halen. Toen de paarden aangeboden bij de voorkeuring. Allebei goed! Kelsey 48 (dacht ik) en Porsche 32 pols (hallo, leef je nog??) en beide een A voor de locomotie. Toen naar de trailer en lekker rustig opgezadeld. Tegen 4 voor 12 bij de start gearriveerd en we gingen van start! Eerst even ingestapt en toen lekker vlot gaan draven. Dit hebben we eigenlijk de gehele rit volgehouden, af en toe wat stap en gallop tussendoor. Bij de groompunten en voor de P/A en finish werden we gegroomd, door 2 super grooms Niels en vriendinnetje (Monique). Water en appels voor de paarden en voor ons ook wat te drinken. Dit liep allemaal gesmeerd. Toen naar de P/A. Kelsey 60 en Porsche 44, toppie dus en gauw verder. Ze liepen lekker door, Kelsey soms wat te enthousiast en Monique moest haar daarom soms inhouden, omdat ze anders over haar tempo heen liep. Toen kwamen we onderweg een huifkar tegen met een Shire ervoor en dat vonden ze toch wel errug spannend!! Zo stoer als ze zijn, wilden ze er niet langs. Dus moest de mevrouw op de wagen de Shire even stilzetten en na veel aanmoediging wilden onze twee tante's er eindelijk langs. Af en toe aansluiting bij andere ruiters gingen wij gestaag door. Toen bij de finish, Kelsey 72 (10 minuutjes wachten) en Porsche 44!! Super dus, ben echt trots op mijn meisje!! Kelsey na 10 minuten weer aangeboden en super gedaald naar 56. Dus beiden naar de nakeuring. Alletwee goed bevonden, met een hartslag van 44 en 48, locomotie A en verder alles goed. Porsche was nog even ondeugend met de nakeuring, dierenarts moest het ontgelden, mevrouw was moe en had het gehad, dus dan is ze nogal snel op haar teentjes getrapt. Die plooi aan haar hals trekken vond ze dus ook helemaal niet leuk, maar gelukkig was verder alles goed
Toen moesten de twee dames natuurlijk weer in de trailer, dat was nog even tricky. Porsche deed even moeilijk, maar na een flinke waarschuwing liep ze er vlot op. Terug gereden naar Terwolde en Porsche uitgeladen. Monique/Niels reden snel verder op Kelsey in de wei te zetten. Ik heb Porsche ook lekker buiten gezet en ze ging eerst lekker staan te drinken in de wei, toen lekker rollen en daarna achter haar weidegenootje aanvangen :angel: Dus die was nog fit zat!!Porschie, je hebt het super gedaan, ben echt blij met een paard als jij!! Hopelijk ben je ook drachtig, dat weten we 18 juli
Hieronder een aantal foto's van onze rit:
Bij de trailer
Erop
Bij de start!
Instappen Monique en Kelsey
Instappen Porsche en ik
Ergens onderweg, voor een groompunt.
Mooie foto van Monique en Kelsey
Melina, je cap zit scheef
P/A Monique en Kelsey
P/A Porsche en ikke
Porsche wordt gemeten door Justien, oud vriendinnetje van mij
Jeeeh, bijna bij de finish!!!
Foto's gemaakt door Niels, thanks!!!
Ik wil de organisatie en vrijwilligers bedanken voor deze mooie dag en ik vond het ook allemaal goed georganiseerd en een prachtige omgeving!!
Voor herhaling vatbaar,
Groetjes Melina