Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bedoelen en de site is www.paintranch.be . en inderdaad ik denk dat ik er gewoon maar heen moet gaan . Francis schreef:Als je dé Paintranch van Piet Mestdagh bedoelt... gewoon gáán, al was het maar om eens rond te kijken! Al een aantal jaar wil ik naar z'n wedstrijd, omdat die zo geweldig goed georganiseerd is enzo.
Het moet echt een fantastisch mooi landgoed zijn (en van foto's weet ik dat dat wel zo is!). Piet ken ik van wedstrijden en die is gewoon hartstikke aardig. Ik weet zeker dat je met open armen verwelkomd wordt.
Zeker gaan dus!
, maar in een 'wedstrijd- fabriek' , zo groot is die manege. Een ontichelijk doods dorp met campeermogelijkheid op grind of in de wei bij de paarden,
. Heeeeeeeel ontnuchterend!!! Maar de aankleding van de wedstijd e.d. is altijd geweldig!!!!!
. De rijders die hij in dienst heeft (gehad) die kan ik maar onder een kopje samenvatten:
FlyingHigh"]
[quote="Francis schreef:Als je dé Paintranch van Piet Mestdagh bedoelt... gewoon gáán, al was het maar om eens rond te kijken! Al een aantal jaar wil ik naar z'n wedstrijd, omdat die zo geweldig goed georganiseerd is enzo.
Het moet echt een fantastisch mooi landgoed zijn (en van foto's weet ik dat dat wel zo is!). Piet ken ik van wedstrijden en die is gewoon hartstikke aardig. Ik weet zeker dat je met open armen verwelkomd wordt.
Zeker gaan dus!
, maar in een 'wedstrijd- fabriek' , zo groot is die manege. Een ontichelijk doods dorp met campeermogelijkheid op grind of in de wei bij de paarden,
. Heeeeeeeel ontnuchterend!!! Maar de aankleding van de wedstijd e.d. is altijd geweldig!!!!!
. De rijders die hij in dienst heeft (gehad) die kan ik maar onder een kopje samenvatten:

. Onderweg nog twee keer even rusten en tanken. Maar goed, zeker de moeite waard, vooral als je graag APHA approved wedstrijden wilt rijden, dan zijn die two judges- wedstrijden erg interessant.
. Xono, je gaat toch wel Halteren he!!!! En Showmanship at Halter kun je ook prima doen! Misschien al een Pleasure proef??
FlyingHigh schreef:Xono, je gaat toch wel Halteren he!!!! En Showmanship at Halter kun je ook prima doen! Misschien al een Pleasure proef??

Trail vind ik erg leuk, en Bud ook
en verder wil ik over een poosje helemaal voor de reining gaan
XoNo"]
[quote="FlyingHigh schreef:Xono, je gaat toch wel Halteren he!!!! En Showmanship at Halter kun je ook prima doen! Misschien al een Pleasure proef??

Trail vind ik erg leuk, en Bud ook
en verder wil ik over een poosje helemaal voor de reining gaan