Ik kan ook geen ander paard pakken met haar in de buurt want zodra ze doorheeft op welk paard ik afloop, stormt ze vliegenvlug voor me uit om het paard weg te jagen en komt dan weer supertrots naar me terug draven (cutting toekomst?
) Met het werk is ze overal even cool om, ze ground tied en ik kan zonder enig probleem de meest looige zware ropingzadels op haar rug gooien en de singel aantrekken. Altijd oortjes naar voren en zeer geintereseerd in het werk. Ik heb eigenlijk geen eens een touw bij haar nodig want zodra het halster om is volgt ze me als een hondje overal naartoe. Het groundwork heeft ze ook helemaal door dus binnenkort met de lange lijnen aan de slag en dan erop! Ik sprak met een trainer en die zei dat April heel goed gefokt was en dat hij veel paarden met dezelfde bloedlijnen had gereden in de koeienonderdelen en dat dat allemaal hele fijne paarden waren
Echt ontzettend jammer dat ik geen papier bij haar heb. De moeder van haar moeder was namelijk papierloos
Weten jullie mischien of er een mogelijkheid is AQHA papieren bij haar te krijgen? Ik zal het stamboek zelf ook wel even bellen, maar als jullie het mischien weten..
Ze is een red dun dus ik kan haar wel inschrijven bij het buckskin stamboek. In de toekomst wil ik graag reining met haar doen, maar koetjes pesten lijkt me ook heel leuk als ze daar genoeg aanleg voor heeft