[WN] verschil

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

callychanel

verschil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 18:11

ik vroeg mij af of jullie nu verbetering zien tussen de combinatie van mij en mijn paardje cally?
ik rijd met bodyprotector, omdat ik al eens op een wedstrijd van haar ben gevallen en me rug had gebroken.

Afbeelding
kalverhoek 16 maart. eerste wedstrijd na een maand heel intensief werken aan mij en me paard.
was zelf heel erg gespannen en mijn paard schrok hierdoor constant.

Afbeelding
Afbeelding
13 april Clinic met Chris Knol. gaat al iets beter voor mijn gevoel, maar had ook al 2 uur gereden dus cally en ik waren beide moe.

Afbeelding
Afbeelding
20 april oudgastel. ik had de dag ervoor met mijn fries een oefenwedstrijd gehad in krimpen aan den ijssel en was hierdoor voor het
eerst redelijk aan het ontspannen.

Afbeelding
1 juni clinic in woudenberg. ging lekker beter ontspannen. heb i.p.v. de gewoonlijke L5 proefjes ook met galop geoefend in de horsemanship.

Afbeelding
Afbeelding
22 juni. starnmeer. cally liep lekker. 4e in de pleasure met voor het eerst galop tijdens de wedstrijd in de jeugd.
zat iets te ver naar achter, maar was haar net aan het corigeren, want ze ging plotseling versnellen.

commentaar mag maar houd het wel netjes en geef uitleg of iets in die richting...

sliding

Re: verschil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:02

Ten eerste ;Je hebt een heel leuk paard OK dan!
En wat ik denk als ik zo jou foto's bekijk; " probeer nog wat meer te ontspannen "
Je zit ,zoals ik dat nu zo kan bekijken, eigenlijk steeds wat tever achterover en niet gewoon rechtop met je gewicht in het midden van je paard (en zadel)let maar eens op je heup en schouder deze zitten niet op één lijn(de hak ook niet maar dat is nu nog niet het belangrijkste). En probeer ook je hand iets meer te ontspannen dit alles zal ook de ontspanning van je paard ten goede komen.
Ik bedoel dit zeker niet als kritiek, maar dit zijn gewoon wat tips om nog beter voor de dag te komen Haha! .
Als kombinatie lijken jullie mij een prima stel. Ja

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:31

Heey ik heb jou wel eens op wedstrijden zien lopen Haha! !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je op de foto's tijdens het trainen er wat ontspanner op zit. Dit is natuurlijk wel logisch wat beftreft spanning voor een wedstrijd maar het viel mij even op Knipoog

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 07:16

haha, zijn allemaal eigelijk niet echt foto's van het trainen, maar ik ga er vanuit dat je de clinic's bedoelt. zelf vond ik dat ze toen bij Chris Knol totaal niet lekker liep maar in wouden berg wel aardig. waarschijnlijk ook omdat ik haar daar eerste een half uurtje alleen heb kunnen rijden. ik zal binnen kort vragen of iemand thuis foto's van mij wilt maken dan heb je echt duidelijk verschil.