Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb er 2 te koop die mij te wijd zijn geworden
Je moet gewoon een beetje uitproberen met je huidige broeken. Weet je vanzelf welke lekker zitten en welke niet
) Ze gaan enorm lang mee, en er zijn verschillende variatie's.... 
MarliesR schreef:Soms moet je ook gewoon even zoeken. Wij hebben hier een winkel in de stad zitten (Assen) waar je altijd twee spijkerbroeken (ook de Wranglers) voor €60 kunt kopen. Als je ze los koopt zijn ze geloof ik €37.50. Zitten prima!
shirefan schreef:MarliesR schreef:Soms moet je ook gewoon even zoeken. Wij hebben hier een winkel in de stad zitten (Assen) waar je altijd twee spijkerbroeken (ook de Wranglers) voor €60 kunt kopen. Als je ze los koopt zijn ze geloof ik €37.50. Zitten prima!
He welke winkel is dat???? Woon ook in Assen
Citaat:Ik ben de naam nu even kwijt (uiterraard) maar als je op het koopmansplein staat met je gezicht naar de vanderveen toe, kun je links langs de vanderveen lopen. Bijna aan het einde van de straat zit een winkel waar ze die spijkerbroeken verkopen. Ik geloof dat het Yezz ofzo heet, maar je kunt het bijna niet missen, er hangen allemaal advertenties aan de ruiten van de winkel met deze actie.