Kan ik met dit deken op western wedstrijden verschijnen?(gemaakt dankzij dapperdier)

Hij's gaaf he?
groetjes
celinde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Francis schreef::D Da's een goeie Karen!! Ik weet alleen niet of ik Dot ooit laat dekken... ik ben n.l. niet zo goed in het verkopenen alles zelf houden kan ook niet...
Maar wie weet...
Als opvolger van Dot!!! Over een jaartje of 6 Dot eens laten dekken, 3 jaar later heb je een leuk nieuw rijbaar paard. En heb je moeite met verkopen, dan moet je het veulen al voor de geboorte verkopen, dat is emotioneel nog wel te dragen
. (Hoop ik......het volgende veulen van Cody is al voor de helft weer verkocht, de andere helft kan ik nog niet afstaan, hangt er vanaf wat eruit komt
) FlyingHigh"]
[quote="Francis schreef::D Da's een goeie Karen!! Ik weet alleen niet of ik Dot ooit laat dekken... ik ben n.l. niet zo goed in het verkopenen alles zelf houden kan ook niet...
Maar wie weet...
Als opvolger van Dot!!! Over een jaartje of 6 Dot eens laten dekken, 3 jaar later heb je een leuk nieuw rijbaar paard. En heb je moeite met verkopen, dan moet je het veulen al voor de geboorte verkopen, dat is emotioneel nog wel te dragen
. (Hoop ik......het volgende veulen van Cody is al voor de helft weer verkocht, de andere helft kan ik nog niet afstaan, hangt er vanaf wat eruit komt
)