Eerst eentje in "blote" billen

En deze vond ik zelf erg leuk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jullie gaan vast een super western-team worden! MSQuincyTE schreef:Ik heb wel commentaar op je halster die is te groot voor je paard
Jolande schreef:Inderdaad een super leuke foto die laatsteJullie gaan vast een super western-team worden!
.
haha
(irriteer me alleen aan de beenbescherming
) Zack schreef:poeh poeh erg hoor zo een te groot halsterhaha
Staat hem goed hoor(irriteer me alleen aan de beenbescherming
)
?
.
. Maar dat geeft niet, er mag wel iets in zitten, toch
.
) 
OneDesire schreef:Tja, dat had ik me ook al bedacht, hoe vreselijk het is dat hij een te groot halster om heeft?
Waarom irriteer je je aan de beenbescherming, als ik vragen mag (kan mezelf alleen bedenken dat dit misschien meer bij de engelse dressuur gebruikt wordt?)? Grappig, de ene begint over het halster, de ander over de beenbescherming, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen![]()
![]()
.
Zack schreef:OneDesire schreef:Tja, dat had ik me ook al bedacht, hoe vreselijk het is dat hij een te groot halster om heeft?
Waarom irriteer je je aan de beenbescherming, als ik vragen mag (kan mezelf alleen bedenken dat dit misschien meer bij de engelse dressuur gebruikt wordt?)? Grappig, de ene begint over het halster, de ander over de beenbescherming, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen![]()
![]()
.
Was een grapje hoor van dat halster, vond die opmerking over het halster een beetje erg nutteloos![]()
Ja ik irriteer me er idd aan omdat die bescherming in de dressuur gebruikt word
. Tja, de beenbescherming blijft voorlopig zo. Moet nog bijkomen van de aanschaf van het zadel en het hoofdstel. En daarna ben ik aan de beurt: laarzen, sporen en een spijkerbroek
. Ach, zo lang de benen maar beschermd zijn, toch
?