Vijf jaar geleden, in 2003, begon het allemaal. Ik mocht een eigen paard. Omdat ik toen sinds een jaar westernles had, gingen we natuurlijk voor een westernpaard. In eerste instantie was dat Star, een chique Paintmerrie. Bij de klinische keuring werd zij afgekeurd, waarna we nog een aantal weken hebben gewacht. Uiteindelijk hebben we er van afgezien. Ik geloof nog altijd dat het zo moest zijn. Want daar was hij dan: Bonanza. Een half jaar lang liep ik al voorbij zijn stal, maar zonder te weten dat onze paden elkaar zouden kruisen. Nu zijn we vijf jaar verder en we hebben samen ontzettend veel meegemaakt. Helaas ook veel ellende, maar we laten ons niet uit het veld slaan. Hier zijn we alleen maar sterker van geworden en sinds twee jaar staat het geluk grotendeels aan onze zijde. Ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat ik nog heel lang van mijn beste maatje mag genieten. Bonnieponnie haalt mij uit het diepste dal en maakt leuke dagen helemaal compleet.
Ter gelegenheid van ons jubileum
heb ik een filmpje geknutseld... Het liedje wat erbij gedraaid wordt, is echt 'ons liedje'. De tekst is zo enorm toepasselijk. Hopelijk willen jullie 'm even bekijken.
KLIK 
En nog eventjes...
Zomer 2003 (als driejarige hengst):

18 juni 2008 (als achtjarige ruin):

Zomer 2003:

Ons eerste WRAN NK, 2006 (ik heb inmiddels een andere hoed
):
Zomer 2007:

En als pleasure-paard ook niet geheel onbelangrijk...
Staart, zomer 2004:

Staart, 18 juni 2008:

Volgende week gaat Bonanza weer richting de Achterhoek (waar hij afgelopen winter ook drie maanden was). Vanwege mijn vakantie wordt hij twee maanden gereden en verwend door Sylvia Pardijs. Dit wordt meteen ook de eerste keer dat ik Bonnie zo lang niet zie. Mijn laatste vakantie was in, juist...2003.
Bedankt voor het kijken, zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat.

PS: Heb voor mijn andere trouwe maatje ook een topic geopend: [BB-ITP] The Killing of Mr. Pinecone
Ik ben fan van jullie 

zelfs de 'aftiteling' is ontroerend

Ontzettend bedankt!!