Kijk eens bij een paardenmelkerij ? Zijn vaak hele leuke paarden te krijgen, heel vaak veulens of jaarlingen maar ook zeker wat oudere paarden rond de 6 of 10
Eagles ranch heb ik bekeken, heb een paar leuke gezien! Ed Gosen heb ik ook bekeken, vond ik niet echt iets voor mij bij zitten. misschien dat daar binnenkort nog wat nieuws komt.
Waarom onbeleerd? Ik kan fout zitten, maar volgens mij ben je beginnend in de westernsport (als ik je topics hier zie), kan je dan niet beter een beleerd paard nemen?
nee ik ben niet beginnend in de westernsport, ik rij al 5 jaar intensief mee. Welliswaar geen wedstrijden, wel iedere week les( de rest van de week trainen). Dit op 3 verschillende paarden. Vandaar dat ik een onbeleerd paard wil. Heb ook al een paar paardjes ingereden, dus dat is geen probleem.
Zoek je een volle paint? De mijne is een halve, zijn pappa is Skippidy Barr Jack (een goedgekeurde Amerikaanse Paint) die staat op het Fjordenpaard en heeft vele leuke nakomelingen (allemaal half broers/zussen van mijn Diego). Er staat qua verkoop niet veel op de sites maar ik weet (uit eigen ervaring) dat er erg veel paardjes staan... had zelf beetje moeite met kiezen... haha Je kan ze altijd bellen! Ik weet dat ze veel onbeleerde hebben... http://fjordenpaard.websitemaker.nl/rcf ... ard/239424
geen appalosa zeker de aok ranch heeft ene leuek 4 jarige appie te koop, wel al beleerd ook staat er nog een jonge quarter,heeft al wel wat grond werk gedaan nog niet ingereden www.aok-ranch.nl
Voor alle duidelijkheid, want krijg ook veel reactie voor hengsten of ruinen, Ik zoek een merrie van 2 of 3 jaar. liefst onbeleerd zo, dat moet opvallen, hihi
Kijk eens op www.ranch-de-chateu.com. Is in Frankrijk, ik heb er zelf een paard van en een paar vrienden van me ook. Ik ken hem goed. Zijn site loopt wel ietsje achter, ik zal 'm eens porren om de boel weer up to date te maken. Hij riep laatst dat hij ging "uitverkopen" '-)
kijk 'ns op http://www.chezlefay.com. ook in Frankrijk, ik ken deze mensen goed,dit is een goed en betrouwbaar adre. Op hun site staat niet direkt iets in de aanbieding maar bel/mail ze even; ze hebben echt leuk (jong) spul rondlopen.