Er was mij aangebodem de 26e mijn allereerste crossles met Haflo te gaan volgen, nadat we donderdag eerst springles hadden gehad. Haflo en ik vinden springen allebei onwijs leuk!
De crossles.
Voor de allereerste keer op vreemd terrein + lang met de trailer + voor het eerst een crossles deed Haflo het echt super! We hebben een kruisje van boomstammen gesprongen, normale boomstam, afsprong normaal, afsprong water, opsprong vanaf water, piano en autobanden. Hij sprong het allemaal in 1 keer. De piano vond hij eerst niet de moeite waard en ik twijfelde zelf ook een beetje, waardoor hij er een paar keer langs ging, maar ook de piano hebben we uiteindelijk gewoon goed genomen! Al met al vond ik het een geslaagde ervaring en ben ik zeker van plan vaker te trainen!
Helaas heb ik maar 2 foto's, omdat mijn geweldige fotograve vergeten was de batterijen op te laden.

Op deze foto ben ik erg trots

mijn voeten
De springles
De donderdag voor de crossles heb ik ook nog springles gehad. Ook dit ging weer goed! Haflo was wel een beetje druk, maar dat kwam doordat ik zelf ook nogal zenuwachtig was. Tijdens de springles heeft hij weer alles netjes gesprongen. Ook strobalen, terwijl hij dat nog nooit had gedaan.
Ik mag zelf alleen wel wat meer meegeven, en wat minder op z'n hals hangen.

kruisje

tussendoor even rustig stappen

stappen

stijltje, niet leunen op zijn hals en meer meegeven!

strobalen ervoor. Waar mijn voeten heengaan?!
Dat was het, tips& commentaar? Graag! Daar kan ik van leren.
Groetjes Melanie
Commentaar heb je zelf al gegeven
!

!