[WN] Logeeradresje omg. Roosendaal/Breda

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Logeeradresje omg. Roosendaal/Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:54

Komend jaar ga ik starten met de opleiding paardenosteopatie. Hyper! Hiervoor moet ik 6 weekenden paar jaar in Roosendaal zijn. De opleiding duur tin totaal 3 jaar. Het gaat dan om de zaterdag en zondag. Even op en neer vanuit [plaats] is wel heel ver, ik zou dus graag in de buurt daar willen overnachten (en eventueel gezellig stappen Knipoog ) van zaterdag op zondag. Om de kosten een beetje binnen de perken te houden zou het super zijn wanneer ik een nachtje ergens zou kunnen logeren (uiteraard tegen vergoeding) in plaats van een hotel of motel te moeten boeken, al is het maar een deel van de weekenden. Geld, geld!

Wie kan mij helpen?

Ik plaats dit hier bij [discipline] omdat t me gezellig lijkt bij een andere westernbokker te logeren! Lachen

crow

Re: Logeeradresje omg. Roosendaal/Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:53

Je kan bij ons terecht hoor als je dat ziet zitten. We wonen in Rijsbergen onder Breda. We zijn alleen niet van die stappers, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:56

Ik pm je! Lachen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 16:48

heb ook plek zat, maar zit niet zo dicht bij Roosendaal als Crow, maar als tussenoplossing misschien? tis altijd dichterbij dan Apeldoorn Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 16:50

uhm pb biancailona eens, een zeer sociale bokker met een groot hart Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 16:54

Thanks! Echt toppie, ga t is ff bekijken! Haha!