dus die was niet van de partij. Sheek en ik hebben er nog maar 4 lesjes opzitten bij Johanna, maar het gaat in stap en draf al erg goed. Galop hebben we nog niet gedaan, en de galop is al jaren een probleem bij Sheek... We hebben de patterns wel meegereden, maar sommige galopdelen in draf gedaan. Dat ging prima! Sheek vond de vreemde omgeving allemaal wel een beetje spannend...
Tips altijd welkom, mits bruikbaar. Punten waar we aan werken (o.a): op tijd kijken waar je heen gaat, rechtop zitten, gehoorzaamheid en buiging.

De line up. Van links naar rechts: Paulien (geloof ik) met Rox, Nienke met Asterix en ik met Sheek.

Een klein Tinker-onderonsje in de line up.

Ik hang er een beetje raar bij...
Even geen brug in mijn teugels omdat dat bij meningsverschillen over richting niet zo handig is. 
Uitleg!

Johanna deed sommige patterns even voor
, zodat we precies wisten wat we doen moesten...
Cirkel

Cirkel

Halthouden "op" de pion (wat Sheek nog wel eens een tikje te letterlijk wil nemen...)

Braaf paard!

Maar niet meer zo heel braaf als we galopperen...

Meningsverschil over de richting...

Lekker over de schouder weglopen...

En dan even met het gas vol open op je instructie afcrossen, als "braaf paard"

Dan maar even zijwaarts, want wat moest je ook al weer doen op beendruk? (is niet na bovenstaande foto's hoor, dan zou ik de verkeerde kant op gaan, haha). Juist, wijken!
Al met al was het erg erg leerzaam, en ik vond het lang niet slecht. We hebben erg lang recreatieruiter gespeeld, en de galop is een bekend probleem dat we nog niet in de les aangepakt hebben.
Volgens mij ook, de rechtergalop was niet te doen i.v.m knie 

Ik vind hem nog steeds gaaf!! Ik vond het nog wel aardig goed gaan hoor! We hadden allemaal zo onze puntjes, dus wat maakt het uit! Ik vind het wel leuk dat het steeds beter gaat, op het laatst had je hem echt gaaf aan het lopen hoor! Het was iig ontzettend gezellig!