Bij aankomst om kwart voor elf gelijk gaan betalen om om elf uur de voorlichting te volgen. Deze was erg uitgebreid en dat was erg fijn!
Wystan naar de keuring en hij begon al met een hartslag van 48... Ik was gelijk zenuwachtig, vorige keer had hij aan het begin 32 en als je alleen dat als vergelijkingsmateriaal hebt, dan slik je wel even als je nog 30 km moet

Maar goed, de rit ging goed, we probeerden rond de 10 km per uur te halen, dit is aardig gelukt uiteindelijk 10,704 km per uur gereden! Verder was de route echt heel erg goed aangegeven, dus mijn zorgen over verkeerd rijden (zoals bij de kennismakingsklasse) waren verdwenen als sneeuw voor de 26 graden zon.
Hartslag bij de p/a was 58, pony zag er gelukkig goed uit, maar toen werd ik helemaal zenuwachtig voor de finish... Gelukkig was het laatste stuk vooral in de schaduw te rijden en ik heb wystan achter levi aangezet in de 'kachel'-modus... ( wystan wil heel erg graag voorop lopen en veranderd echt in een ezeltje die een manege lesje loopt als ik hem achterop zet, verder heeft hij best een tempo erin zitten, dus hij heeft een behoorlijk stuk voorop gelopen in de eerste 20 km. )
Dat heeft gelukkig geholpen, het laatste stuk verliep heel goed met wystan. Bij de finish aangekomen had hij precies een hartslag van 60!!! Ik was zo trots op mn fjordje, hij heeft het toch maar geflikt om op de uitslag terecht te komen!
Uiteindelijk zijn we 32e geworden, dat is laatste van iedereen in de uitslag waarvan er 47 meededen...
Ik ben mega trots op mijn (last-place-)first-place(-loser)! foto's volgen, grooms hebben er aardig wat kunnen maken
Vanochtend al bij mn superpony geweest, geen stijfheid, alleen maar heel erg moe! Vanavond ook maar even lekker wandelen...