En dan ook nog treuzelen, terwijl je véél liever jezelf paneert. Nou zie hier hoe het moet:1 Na al dat getreuzel neem je een loopje de wei in en gaat gelijk door de knieën en laat je met een plof op de grond zakken;
2 Je gaat zo liggen dat je je makkelijk kunt afzetten om om te rollen (kijk zoonlief let ook goed op
) :
3 Als je je hebt 'afgezet' moet je nog wel een beetje meewerken, dus hup, gooi die beentje omhoog:

4 Tijdens het omrollen willen je achterbenen soms niet goed mee, maar des te beter kun je de huid van je oren ook paneren (zoonlief let al niet meer op, maar ja, hij heeft t dan ook al goed geleerd
)
5 Eenmaal over je rug heen, rol je heel makkelijk door om ook de andere kant van je lichaam te voorzien van een mooi krokant laagje blub:

6 Dan richt je je een beetje op zodat je je weer goed kunt afzetten om weer de andere kant op te rollen:

7 Kijk zo:

8 Eenmaal klar, sta je op;

9 Belangrijk is dat je je uitschud, zo valt t overtollige laagje paneer eraf, dat kun je mooi de volgende keer gebruiken:

En dan ben je klaar...nu kun je gewoon lekker zonder kriebeltjes opzoek naar grassprietjes, heerlijk!
Snapten jullie t? Anders doe ik t graag nog een voor hoor! 
nou valt het niet zo op dat je weer onwijs moet poetsen
[naam] kan er ook wat van!
??

bij te kijken 

Ik ben blij dat die van mij bruin is, want als de rest net zo vies is als z'n voeten, ben ik nog lang niet klaar met poetsen...