[SGW] Oefencross in de buurt van Roermond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Geak_Nena

Oefencross in de buurt van Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 09:36

Weet er iemand een cross terein, in de buurt van Roermond,
Ik woon in montfort. Dat licht tussen Echt en Roermond. In limburg.

Groetjes Jill

Scum

Re: Oefencross in de buurt van Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 09:55

Montfort ken ik wel. Daar heb ik springles Knipoog
Daar in de buurt zijn er geen oefencrossen. De dichtstbijzijnde oefencross is denk ik al in Chaam, maar die is al geweest.
Verder heeft Princenhage (bij Breda) misschien ook weer een oefencross dit jaar, maar het vraagprogramma is nog niet bekend.

Als het je alleen om een oefenterrein gaat dan ken ik als enige optie Ysselsteyn. Maar als je nog geen cross-ervaring hebt zou ik daar niet zomaar op eigen houtje gaan oefenen.

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:03

Ik wou zoiezo mijn trainer mee nemen, die heeft wel ervaring

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:18

Jawel, bij Yselsteyn achter venray, is met de trailer een 3 kwartier ong. Erg fijn terrein om te oefenen en de kosten zijn 5 euro.
Dan kan je nog oefenen bij Herkenbosch, dat is bij Venhof maar dan in de bos zelf ( als je daar naartoe wilt dan leg ik je de weg wel uit via pm Knipoog )
En in Helden bij manege de vosberg hebben ze ook geregeld trainingen en afgelopen donderdag was er een oefencross. Heb er zelf ook aan meegedaan, ook aan de trainingen.
Was echt super daar Lachen

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:21

In Kempen (in Duitsland zo'n 15 min. over de grens bij Venlo) kun je ook bij Andreas Baumann (Hulingshof) terecht (in Duitsland dus wel in t Duits). Ik geloof wel alleen onder zijn begeleiding (heb 2 jaar geleden €25,- voor privéles betaald, dus dat valt mee). Best wel leuk! Geen giga groot terrein maar wel een flink weiland met diverse leuke sprongen, oa 2 waterbakken zie website.

Verder liggen er voor ons Limbo's in Duitsland inderdaad ook een aantal oefenterrein redelijk dichtbij, hier vind je een lijst met een aantal: http://www.buschreiter.de/strecken_nrw.html

Ik zie dat ze bij de Hulingshof woensdag 11 juni ook weer een wedstrijd hebben.