Mijn staleigenaar kwam onlangs met een, wat mij betreft, best leuk idee. Hij vroeg me of ik SGW durfde te rijden. Nou, voor zover ik
me daar ooit in heb verdiept lijkt het me geweldig. Hij vertelde dat Tamarinde er het diepe best voor was. Ze kan stevig galloperen,
is goed in dressuur en ook ergens (ookal moet ik dat nog wel gaan vinden) zit er een klein springtalentje in haar (ze vindt het vrijspringen
althans heel leuk en ook de aantal keren op haar gingen goed). Mij lijkt het opzich een mooie uitdaging, al denk ik dat het zwaar zal
worden, gezien mevrouw nogal veel ziet. Ik las hier zo wat door de SGW-wiki en bekeek ook wat fototopic's en dat heeft mij
wel een klein beetje enthousiast gemaakt.
Nu is mijn vraag aan jullie (voor ieder natuurlijk persoonlijk): Hoe zijn jullie begonnen? Hoe kwamen jullie bij SGW en hoeveel heb je
getraint voordat je met jouw paard een cross hebt kunnen uitrijden? Wat voor type is jouw paard en waar liep je tegenop?
Conclusie: hoe is jullie ervaring met SGW?
Het lijkt me leuk om te lezen en misschien krijg ik wat meer 'moed' in het idee
..Groetjes, Janneke.
.
.
. Jouw voorgeschreven aanpak lijkt mij denk ik het beste te pakken,
. Dat laatste was zo makkelijk nog niet....). Na een jaar crosstrainingen (een stuk of 6) en een foutloze oefencross begon officieel starten te kriebelen. Vorige winter heb ik toen mijn winstpunt in het B springen gehaald en 2 maanden erna mijn eerste cross. Voor mijn officiele debuut heb ik ook weer een aantal crosstrainingen gevolgd.
) achter wat op t oefenterrein gereden en toen met mijn toenmalige instructrice wat geoefend her en der en toen mn eerste terreinrit in Maarsbergen