Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Voor het B en L betaal je tussen de 17,50 en 20,00 euro. Vanaf het L t/m Z betaal je tussen de 20,00 en 25,00 euro. Daar komt per keer 2,50 aan kosten voor de breekboom bij.
In de vraagprogramma's van de betreffende wedstrijden staat altijd (per rubriek/klasse) vermeld wat het inschrijfgeld is.
Ik zie dat je Vlietland en Maarsbergen rijdt, de inschrijfkosten daarvoor zijn respectievelijk: 17,50 plus 2,50 voor de breekboom en 20,- euro plus 2,50 voor de breekboom.
GvdT schreef:Ook zou ik de cross 2 keer lopen, zeker met je eerste wedstrijden. Ik loop nog steeds 2 keer een cross trouwens.
Als je tzt je tijden in het starttijdentopic plaatst, kan je misschien ook wel met een ervarenere ruiter meelopen.
kennedyl schreef:GvdT schreef:Ook zou ik de cross 2 keer lopen, zeker met je eerste wedstrijden. Ik loop nog steeds 2 keer een cross trouwens.
Als je tzt je tijden in het starttijdentopic plaatst, kan je misschien ook wel met een ervarenere ruiter meelopen.
Okay! start je daar zelf ook? Want ik heb al een aantal x een oefencross gereden, oa onder begeleiding van toendertijd onze instructeur Rob janssen. Dit was erg waardevol en leerzaam. Maar je bent nooit oud genoeg om te leren. En tevens is dat erg gezellig! Start je daar zelf ook?
kennedyl schreef:GvdT schreef:Ook zou ik de cross 2 keer lopen, zeker met je eerste wedstrijden. Ik loop nog steeds 2 keer een cross trouwens.
Okay! start je daar zelf ook? Want ik heb al een aantal x een oefencross gereden, oa onder begeleiding van toendertijd onze instructeur Rob janssen. Dit was erg waardevol en leerzaam. Maar je bent nooit oud genoeg om te leren. En tevens is dat erg gezellig! Start je daar zelf ook?

_Jitske_ schreef:Ik start ook bij Vlietland en Maarsbergen ook Karin.
Anders kun je ook wel mee met ons verkennen.
Ga je meedoen met Kyvonne trouwens? Leuk!