Ben weer apetrots op het VIP meneertje! Dit keer geen losbreekpartij op het trailerterrein, geen gebok en gespring in de inrijbak en geen gerace en getrek (vorig jaar wel
)! Hij was van begin af aan vrij ontspannen, natuurlijk wel wat druk door de omgeving, maar geen gekkigheid gelukkig! Ik heb super met Judith kunnen rijden in een lekker tempo, soms iets te hard voor mijn fjordje, maar dan hobbelden we er iets achteraan. Heerlijk dus!Het enige wat erg jammer was, is dat ik bij de PA en bij de finish een te hoge hartslag had. Daardoor dus 2x 10 minuten wachten. Ik denk dat het lag aan de omstandigheden, de warmte, de drukte voor de pa en voor de finish, de halve wintervacht die VIP nog heeft, plus dat ik voor ons doen waarschijnlijk iets eerder had moeten gaan stappen. De hartslag van een fjord daalt nou eenmaal langzamer dan die van een draver. Voor Judith pakte het gelukkig beter uit, zij had bij de PA en finish net een hardslag van 60! Goede leer voor de volgende keer voor mij!
Toch ben ik blij met het resultaat. Heb voor het eerst op snelheid gereden (voor Judith was dit juist niet op snelheid
haha, maar voor ons wel) en kunnen voelen hoe Vip op deze manier liep. Vind het het allerbelangrijkste dat we hem hebben uitgereden! We komen er vanzelf!Nog even onze waardes:
Voorkeuring: 33
PA: 68, na 10 minuten 53
Finish: 69, na 10 minuten 57
En beide keren een A voor locomotie.
Bedankt Judith voor de gezellige en leerzame rit!
Hier nog wat foto's van deze geslaagde dag:

Van de fotograaf!

Hoezo blij

Spanning voor de PA

De PA

Action!

Groom-papa weer in actie!

Keuring na de finish

En, tja hoezo blij dat het uiteindelijk goed is
haha
Trots op m'n topfjordje!

Tsjah een draver draaft nu eenmaal wat makkelijker maar uit eindelijk toch nog lekker op jullie tempo kunnen rijden.