dutch joy endurance competitie 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nasheeta

dutch joy endurance competitie 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 14:59

we zijn weer bezig met de organisatie, ik besefte alleen vrij laat dat iedereen waarschijnlijk bij elke wedstrijd zijn vetkaart vrolijk inlevert, dus hierbij, mocht je mee willen doen svp goed de vetkaart bewaren of vast proberen alsnog op te vragen. de regels worden wat makkelijk om deel te nemen dus geen minimum eis qua resultaten (voorheen drie) per klasse, alle klassen 'strijden tegen elkaar' op basis van een nieuwe puntentelling.
vorenstaande nieuwe reglementen en puntentelling komen zsm op de website.
onder de huidige omstandigheden hebben we gewoon wat minder tijd beschikbaar voor de competitie en worden gelukkig dit jaar bijgestaan door de KEV qua rekenwerk. veel dank daarvoor.

www.endurancecompetitie.com

Vippie

Re: dutch joy endurance competitie 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:10

Vetkaarten krijg je altijd terug bij de prijsuitreikingen of als je een envelope geadresseerd aan jezelf bij het secretariaat afgeeft. Dus dat zou geen probleem moeten zijn Knipoog

nasheeta

Re: dutch joy endurance competitie 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:12

da's helemaal mooi. alleen niet iedereen wacht tot prijsuitreiking of weet/doet aan voorgeadresseerde enveloppen, vandaar..
ik zou het ook wel vervelend vinden als ik halverwege het seizoen hoorde dat ik mijn vetkaart had moeten bewaren cq achterhalen om mee te kunnen doen aan de competitie.