Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb er pilletjes voor, en nu is het goed te doen! _sharona_ schreef:uh ik ben allergisch voor paarden.Ik vind het wel raar want rij vanaf m'n vijfde paard en kreeg er op mijn 13 pas "last"van. Het is bij mij niet heel erg ,maar heb het benauwd als ik bij de paarden ben. Elke dag dusheb er pilletjes voor, en nu is het goed te doen!

Nibbit schreef:Ik probeer naast het paardrijden ook te wandelen, of op goede dagen een stuk te rennen. Hoe beter je conditie, hoe minder last je hebt. Wel rustig opbouwen natuurlijk
splash1999 schreef:Buiten gaat het beter met me dan in de bak.
Voor de rest hebben wij thuis ook katten. Hier had ik in het begin wel wat last van, maar ook dat is minder geworden door de pilletjes!
Maar goed kan pret niet drukken.
).
) de stal helemaal staan vegen en sta dan een hele tijd in het stof te wandelen. Ook stoffige paarden poetsen doe ik vaak wel gewoon, maar ik merk dat ik daar weinig last van heb.

Ik heb ventolin, seretide en van die Xyzal tabletten. Maar ik vergeet het dus gewoon en het gaat prima
Nu ook met hooikoorts enzo